Ryger I under jeres graviditet, eller har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Mira0911

Henriette.S.J. skriver:

Samme meningen som mig..Hmm forstå ikke lige dit indlæg..

Jeg skrev kun jeg syntes det skulle droppes det om ryningen for jo det ender galt gør det altid er set på andre sider + hade brev osv...
BAre min meningen om af stopppe med af diskoter det vi har være vore meningen gode og dårlig..
Kort sagt....

Mvh Henriette

Fortæller bare at jeg har ikke set nogen diskussioner her i tråden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

H+S Skjolgborg.

Min meninge er bare
Stop helt og helst med af ryg eller skær mega ned bare min meningen...
+ Hvad andre gør er deres sag og hva jeg gør er min sag.
Alle hved det er ikke godt for den lille men det er jo folks valg hva de gør.

+ RYGNINGEN HER  I VORES HJEMME ER FORBUDT SELVOM ALLE VI KENDER STOR SET RYGER.

KAN DE IKKE OVERHOLDE DET R DET BARE SURT FOR DEM.

Mvh Henriette

Anmeld

17. september 2009

H+S Skjolgborg.

Henriette.S.J. skriver:

Min meninge er bare

+ RYGNINGEN HER  I VORES HJEMME ER FORBUDT SELVOM ALLE VI KENDER STOR SET RYGER.

Mvh Henriette

P,S
Så har jeg ikke mere af sige til det.

Mvh Henriette

Anmeld

17. september 2009

H+S Skjolgborg.

Dutte84 skriver:

Fortæller bare at jeg har ikke set nogen diskussioner her i tråden...

Nej men vent det skal nok kommer ..Gør det så tit...

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

Henriette.S.J. skriver:

Min meninge er bare

Mvh Henriette

Jeg er selv ryger... Men røg de første 8 uger... derefter stoppede jeg... 1 måned efter jeg havde født, begyndte jeg at ryge igen...

I vores hjem er rygning os forbudt... Jeg står ude i alt slags vejr.. Har jo en paraply..

Jeg ved nogen i min familie er rigtig træt af at de ikke må ryge indenfor.. Hvis det er et problem for dem - Må de blive væk eller sætte sig ud i deres bil...

Anmeld

17. september 2009

H+S Skjolgborg.

Dutte84 skriver:

Jeg er selv ryger... Men røg de første 8 uger... derefter stoppede jeg... 1 måned efter jeg havde født, begyndte jeg at ryge igen...

I vores hjem er rygning os forbudt... Jeg står ude i alt slags vejr.. Har jo en paraply..

Jeg ved nogen i min familie er rigtig træt af at de ikke må ryge indenfor.. Hvis det er et problem for dem - Må de blive væk eller sætte sig ud i deres bil...

Jeg har skrev brev til dig privat....

Mvh Henriette

Anmeld

18. september 2009

Fru'Rugaard

livpultz skriver:

altså synes måske et er svært at starte en sådan debat, om rygning hvor folk tydeligvis har mange meninger. og hvor de fleste (tænker jeg) synes man ikke bor ryge under en graviditet og så du ikke vil diskuterer det. det forstår jeg ikke.

og det du skriver med du bare skal have styrken til at sige at i morgen tidlig stopper du. forstår jeg heller ikke. det er sku da lige så svært at stoppe i morgen tidlig som nu.

nej, det er nemmest at stoppe om morgenen, for der har du ik røget siden du gik i seng..
men, anyways, jeg er stoppet med át ryge, såe..

Anmeld

18. september 2009

Diana...

Nope har aldrig rørt en smøg og kommer aldrig til det.

Anmeld

19. september 2009

Ansemusen

Super sejt! Tillykke med dit rygestop  Nu skal du 'bare' bide tænderne sammen og tænke på den lille hver gang lysten melder sig! Du skriver, at rygere er lige så gode mødre som ike-rygere. Jeg mener dog ikke, at man er lige så god eller ansvarsfuld om du vil, hvis man gør noget som man VED med stor sandsynlighed vil skade ens barn!
Jeg er virkelig glad for at høre at du er stoppet og jeg er sikker på at du også selv vil blive glad for det og at dit barn vil være dit taknemmelig!!

Fortsat held og lykke med det! Og husk nu at bede om hjælp de rigtige steder når det bliver for svært, for det BLIVER svært!

Knus Anna

Anmeld

19. september 2009

H+S Skjolgborg.

Så stoppe vi også her begge to manden var med på vi røg de sidste vi have og nu har vi slukke den sidste kl:1300........

Så det skal bare holdes for vores søn i mavens skyld men også de andre 3 børn...Færdig bum.
Så ja vi bider  sammen...

Knussssssss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.