Hvornår og hvordan motionerer I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Pikora-vb

Vi har også glæde af de lokale foreninger. Der er rigtig mange forskellige tilbud her, også hvis man som jeg ikke er til holdsport, men hellere vil have noget individuel gymnastik. Det er en del billigere end motionscenter, men er jo så naturligvis også på bestemte tidspunkter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Signe1704-vb

Jeg er på barsel. Det var nogle gode forslag med noget mor barn gym. Det må jeg lige undersøge. Ved da i hvert fald at FOF og AOF holder til i nærheden...

Anmeld

28. oktober 2009

Mor til to-vb

Min erfaring er ikke så god fra Fof og Aof, men det er jo forskelligt fra by til by. I den lokalforening jeg går har jeg givet 450 kr helt frem til jul. Det er også billigere end fof og aof. Og så tror jeg at de fleste hold i fof og aof er lukkede nu. Men i foreninger er der altid plads til en til. Det er min erfaring. Hvor er det du bor?

Anmeld

28. oktober 2009

Pia74-vb

Jeg går til pilates og pilates/effekt to gange om ugen. Og så tager jeg gerne en tur med min crosstrainer i stuen et par gange om ugen, efter børnene er puttet.

Anmeld

30. oktober 2009

Signe1704-vb

Det er ret dyrt i AOF og FOF. Jeg bor i Lyngby ved københavn. Har prøvet at kigge på kommunens hjemmeside, men der er intet. Det er også en ret dårlig kommune med hensyn til tilbud til børn og unge, så det undrer mig ikke ;)

Anmeld

30. oktober 2009

Pikora-vb

Til Signe: Jeg prøvede lige hurtigt at Google 'gymnastik Lyngby'. Der så ud til at være flere gymnastikforeninger i området, har du kigget på dem? Det er i dén slags foreninger typisk billigere end aftenskolerne og centrene.

Anmeld

30. oktober 2009

Signe1704-vb

Hej Pikora Nej det må jeg lige se på... Tak :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.