Hvornår og hvordan motionerer I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Har hverken wii eller playstation eller nogen anden spillekonsol...så jeg starter helt fra 0 punktet :) Men begge dele lyder helt vild sjovt så jeg overvejer hvad der skal stå på ønskesedlen...har snart fødselsdag og lige bagefter er det jul :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Rita-vb

Jeg kan varmt anbefale Wii - og spillet EA Sports Active. Det indeholder et regulært træningsspil og det er rigtig godt :) Jeg træner desuden dagligt på en cross trainer og en motionscykel. Og så laver jeg øvelser for mave, ben og arme - ialt træner jeg 1-1½ time om dagen :)

Anmeld

22. oktober 2009

Mor til to-vb

Rita skrev:
Jeg træner desuden dagligt på en cross trainer og en motionscykel. Og så laver jeg øvelser for mave, ben og arme - ialt træner jeg 1-1½ time om dagen :)
:motion: :motion: :motion: Pyha. Det er altså flot at du får trænet så meget. Hold da op. Godt gået. :klap: :klap: :klap:

Anmeld

23. oktober 2009

AyLa-vb

På mit arbejde er der træningsrum nede i kælderen og der bruger jeg så ca. 40-45 min. hver anden dag. (som regel i frokostpausen). Derudover går vi til rytmik en gang om ugen hvor vi får rørt os lidt, og så er vi ellers også ret aktive med dans og musik derhjemme - stort set dagligt. Når jeg skriver det her, kan jeg godt se at det ik er meget, men det er vel bedre end ingenting :unsure:

Anmeld

24. oktober 2009

Spunk-vb

Dem der er interesseret i Wii kan lige tjekke denne artikel: http://politiken.dk/tjek/digitalt/testdigitalt/testspil/article801140.ece

Anmeld

24. oktober 2009

Pikora-vb

Heidi Nielsen skrev:
Ja Wee fitness + andre ting til den kunne jeg godt tænke mig at høre mere om.... Får man noget ud af det.....altså kan man få pulsen op osv....ved godt det ikke er det samme som motion i naturen og i hallen men tænkte den kunne være god de første par måneder efter fødslen hvor man alligevel ikke kommer så meget ud.....
Wii Fit kan man godt få pulsen op med; men jeg kunne nu ikke finde på at bruge det som min primære motionskilde. Jeg bruger step-programmet eller hula-hoop, hvis jeg synes der lige skal ske lidt ekstra. Ellers bruger vi det mere som sjov-sammen-med-familien aktivitet; specielt synes jeg at de forskellige balancespil er sjove. Wii Sport har også mange sjove spil man kan spille flere sammen. Generelt er jeg meget imponeret over hvor velfungerende Wii er. Der er hurtig og sikker respons på ens bevægelser. Derimod synes jeg ikke vi har så gode erfaringer med Eye-Toy til Playstation. Den er ret følsom overfor lysforhold, kameravinkler, og reagerer f.eks. hvis hunden lige render forbi ind i billedet. Det skal så siges, at det er en gammel version vi har; måske er de blevet forbedret med tiden?!

Anmeld

24. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Jeg kunne heller aldrig finde på at bruge den som primær motionskilde det forbrænder man ikke nok ved....det var mere for at vide lidt om hvad den kan sA jeg ikke kender til den.....

Anmeld

26. oktober 2009

Signe1704-vb

Gik op i et motionscenter idag for at høre om pris. GUD hvor er det DYRT. Der er desværre kun to der er til at komme til med bus derfra hvor jeg bor og de koster henholdsvis 375 kr og 399 kr om måneden.... Det synes jeg simpelthen er for mange penge. Jeg må finde på noget andet..... Det med at løbetræne får jeg ikke gjort. Wii har vi og den jeg bruger lidt. Så går jeg dagligt en times tid med barnevognen, men jeg vil have pulsen rigtigt op. Nogle andre forslag? Det må gerne være noget holdsport eller noget, men ikke noget der kræver at jeg er øvet.

Anmeld

27. oktober 2009

Møe-vb

Jeg kan desværre ikke hjælpe med motivationen - jeg får det nemlig ikke gjort.

Anmeld

27. oktober 2009

Mor til to-vb

Nu kan jeg ikke lige huske om du Signe er på barsel i øjeblikket. I den by hvor jeg bor er der nemlig nogle mor og barn hold. Jeg går på et hvor det primært er styrketræning, den første time. Derefter er ca 20 minutter med babyerne. Det er et supergodt hold. Det er en lokalforening der har det hold, så måske kan du spørge hos de forskellige foreninger eller tjekke deres hjemmeside... Og så kan du jo også godt få pusten op ved at gå med barnevognen, du skal bare gå lidt hurtigere...hehe. Hvis du har et par løbesko, kan du jo tage dem på ud at gå med barnevognen og så løbe 30 sek. 2 gange i løbet af turen, det giver hurtigt noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.