Hvis man har en have, er det jo nemt nok om sommeren. Man kan købe en trampolin, spille badminton, stangtennis og meget andet.
Og så er det jo oplagt, hvis man har hund, at lege med den i haven. Det gør vi også om vinteren, vores hund elsker at lege fangeleg.
Nogle lidt legeagtige ting kan man godt gøre indendørs. F.eks hulahoop ring og sjippetov kan bruges til at lave konkurrencer og lege familiemedlemmerne imellem. Og så kan man jonglere; det kan faktisk godt få pulsen op og give sved på panden, tillige med noget at grine ad! I TIGER butikken kan man få bolde til næsten ingen penge.
Hvis man vil investere lidt flere penge, kan man købe en Nintendo WII, med diverse sports- og fitness-spil.
Hvis I gerne vi udendørs, hvad så med at løbe på rulleskøjter, det er da LANGT sjovere end at løbe! ( Dét kan jeg i hvert fald heller ikke finde motivationen til her når det er mørkt :S ) -Eller waveboard B)
Og en rigtig vinteraktivitet: isskøjter! Hvis man er heldig at bo i en by med udendørs skøjtebane, skal man bare investere i et par skøjter, og VUPTI har man gratis og impulsiv motionsmulighed!
Med hensyn til selv at skulle afsted på faste tidspunkter har jeg fundet nogle gymnastikhold, som enten ligger samtidig med at min datter også går til noget sport, eller også så sent på aftenen, at hun alligevel er på vej i seng.
Anmeld