hvor lang tid efter i havde født tog i hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

vanessa

Med min første barn...kom jeg hjem efter 5 dage...det var lidt hårdt.
Nu her med mit andet barn kom jeg hjem dagen efter....det var dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

kiroo

Loppe skriver:

Første gang fortryder jeg at jeg ikke tog hjem, jeg blev 1½ døgn, og jeg hadede det. Det var på Aalborg sygehus, og der var ikke mulighed for at faren kunne være der, og jeg følte mig bare SÅ alene i verden!

Anden gang tog jeg hjem efter 2-3 timer (det var juleaften midt i vagtskifte), og dette valg var jeg rigtig glad for.

Hvis du mest af alt har lyst til at blive, mon så ikke du kan få lov til det? Hvor skal du føde?

MVH
Louise

jeg har valgt glostrup, og havde en rigtig god oplevelse sidste gang, fik næsten ene stue det meste af tiden, og har ikke spor i mod hospitaler..hihi
jeg harfået lægen til at skrive i journalen at de ikke bare må sende mig hjem.

Anmeld

3. september 2009

Ina33

kiroo skriver:

jeg har valgt glostrup, og havde en rigtig god oplevelse sidste gang, fik næsten ene stue det meste af tiden, og har ikke spor i mod hospitaler..hihi
jeg harfået lægen til at skrive i journalen at de ikke bare må sende mig hjem.

Det lyder da dejligt. Så får du da helt sikkert lov til at blive, mon ikke?

Held og lykke med den forestående fødsel.

MVH
Louise

Anmeld

3. september 2009

RumlesMor

1. gang havde jeg været på hospitalet i 2 døgn før jeg fødte, så var egentlig klar til at komme hjem straks jeg havde født. Men som førstegangsfødende ville de gerne have jeg blev lidt. Min kæreste og jeg fik enestue, så vi overnattede og tog hjem næste morgen. Synes natten var lang og rædselsfuld og ville bare hjem i kendte omgivelser.

Denne gang håber jeg at kunne komme afsted hurtigst muligt efter.

Anmeld

3. september 2009

Ni-ko-li-ne

der er jo også kommet nye regler omkring dette... som førstegangsfødende uden særlige komplikationer har man 2 dage, som andengangsfødende uden større komplikationer har man 4 timer... men det er ikke utænkeligt du kan få lov at blive længere når der er risiko for blodpropper

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

med den første bestemte jeg selv at jeg ville hjem 1 døgn efter, ville have været hjemme med det samme, men fik ikke "lov"....

2. gang tog jeg hjem direkte fra fødestuen, efter ca. 4 timer.... også eget valg... vi var klar tidligere, men der var problemer med computeren, så vi måtte vente på papiarbejdet..

Anmeld

3. september 2009

Mette+Mathias

Første gang fødte jeg tirsdag middag, og tog hjem fredag formiddag, men det var AKS.

2. gang sad jeg hjemme i min stue efter 3 timer,- og det fortrød jeg lidt, - ville godt have haft et døgn på hospitalet, for der kom jo mennesker hele dagen, og vi skulle servere kaffe osv. og fik slet ikke hvilet, jeg var grædefærdig kl. 19 om aftenen, hvor vi stadig havde gæster og ikke havde fået aftensmad!! (var hjemme 09,15, så det var 10 timer uden fred og ro!! - havde jo trods alt været vågen hele natten for at føde!!)

Anmeld

3. september 2009

Mathilde

Jeg fødte mandag eftermiddag og tog hjem torsdag formiddag.. Vi måtte blive i 5 dage og min kæreste måtte være der sammen med os men vi ville gerne hjem.

Anmeld

3. september 2009

Hjaltesmor

Jeg er førstegangsfødende, så jeg ved jo ikke helt, hvad det er, jeg går indtil. Derfor lader jeg det være lidt åbent, om jeg bliver efter fødslen. Mit håb er dog at kunne føde ambulant - altså at komme hjem inden for 4-6 timer.
Min eneste bekymring er barselsbesøgende, som vi jo så selv skal styre.

Anmeld

3. september 2009

Pellemor

Da jeg fik min første, tog jeg hjem efter 5 dage hvilket jeg havde det godt med da jeg ikke var så gammel (17 år) og lige skulle have amningen igang osv...
Denne her gang som er mit 2. barn, går jeg som 1. gangs fødende fordi det er 14 år siden sidst og min jordemoder siger omkring 4 overnatninger. Men hvis alt går som det skal og alt er fint, tager jeg nok hjem lidt før. Men det er jo svært at sige før man står der og hvordan man har det.

Helle
uge 40 + 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.