hvor lang tid efter i havde født tog i hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.996 visninger
43 svar
0 synes godt om
3. september 2009

kiroo

Nu er der jo tale om at er man ikke første gangs fødende bliver man sendt hjem rimlig hurtigt.
Da jeg fødte min første var det en lørdag aften og jeg tog hjem tirsdag morgen.

nu var jeg til lægesamtale på hospitalet i går, og spurgte om jeg ville blive sendt hjem hurtigt, jeg ville gerne lige trække vejret inden jeg kommer hjem. men skal også lige siges at jeg har større risiko for at få blodpropper, så skal have blodfortyndende i 6 uger efter fødsel..

men hvad med jer ville i hjem hurtigt eller tag et par overnatninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

TbCp

kiroo skriver:

Nu er der jo tale om at er man ikke første gangs fødende bliver man sendt hjem rimlig hurtigt.

nu var jeg til lægesamtale på hospitalet i går, og spurgte om jeg ville blive sendt hjem hurtigt, jeg ville gerne lige trække vejret inden jeg kommer hjem. men skal også lige siges at jeg har større risiko for at få blodpropper, så skal have blodfortyndende i 6 uger efter fødsel..

Jeg ville gerne have været hjem hurtigt, hadede at være på hospitalet og havde forfærdelig hjemve. Men måtte blive der 2 uger fordi Liva kom for tidligt

Anmeld

3. september 2009

SaNiNa

jeg ville have været hjem med det sammen men da det endte ud i et ks måtte jeg jo blive, udskrev så mig selv om tirsdag hvor jeg hvade født lørdag aften. men der  var bare ikke ro nok til jeg kunne få hvile og igen hjælp til ammningen...

ved ikke om jeg vil have ks næste gang så er jeg forberdt eller hvad jeg vil... vil bare helts ikke være på OUH efter min oplevelse med den før fødslen og under fødslen

Anmeld

3. september 2009

engel©

Jeg ville bare hjem igen - det var også nummer 3 ... Så vi tog hjem efter 4 timer ...

Anmeld

3. september 2009

Ina33

Første gang fortryder jeg at jeg ikke tog hjem, jeg blev 1½ døgn, og jeg hadede det. Det var på Aalborg sygehus, og der var ikke mulighed for at faren kunne være der, og jeg følte mig bare SÅ alene i verden!

Anden gang tog jeg hjem efter 2-3 timer (det var juleaften midt i vagtskifte), og dette valg var jeg rigtig glad for.

Hvis du mest af alt har lyst til at blive, mon så ikke du kan få lov til det? Hvor skal du føde?

MVH
Louise

Anmeld

3. september 2009

TbCp

Sanne og Nicklas skriver:

jeg ville have været hjem med det sammen men da det endte ud i et ks måtte jeg jo blive, udskrev så mig selv om tirsdag hvor jeg hvade født lørdag aften. men der  var bare ikke ro nok til jeg kunne få hvile og igen hjælp til ammningen...

ved ikke om jeg vil have ks næste gang så er jeg forberdt eller hvad jeg vil... vil bare helts ikke være på OUH efter min oplevelse med den før fødslen og under fødslen

Jeg var ved at vælge Kolding sygehus i stedet for Odense, da jeg har hørt om mange dårlige oplevelser på OUH. Men endte med at føde der alligevel og fik heldigvis en rigtig god oplevelse der.
Utroligt så mange der ar dårlige oplevelser med OUH

Anmeld

3. september 2009

mortilsofieogsara

vi tog hjem efter 3 timer og det var rare og kommer hjem til sig selv igen. det var min 2 fødsel 

Anmeld

3. september 2009

sarahb

jeg tog efter min fødsel '(min første) hjem 1 1/2 dag efter fødte 4.19 om morgen og tog hjem kl 15 dagen efter.. jeg skulle bare HJEM

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Første gang fødte jeg onsdag og tog hjem lørdag og de var ikke meget for at slippe mig, men jeg vidste bare at min amning og alt andet ikke ville falde til ro deroppe, der var nok nok.
Anden gang var kejsersnit og jeg fødte fredag og var der til tirsdag mener jeg...og tredje gang var også kejsersnit og der var jeg der fra tirsdag til torsdag.
Får jeg flere børn så kan jeg ikke sige hvor længe jeg vil blive, det kommer helt an på barn, mig og resten af familien og hospitalet..
Knus Eva...

Anmeld

3. september 2009

Valle81

kiroo skriver:

Hejsa,

Jeg fødte lørdag og tog hjem torsdag morgen. Vi havde mulighed for at blive i 5 dage.
Jeg var rigtig rigtig glad for mit ophold, og nød at have nogle til at hjælpe og pusle om mig.

Var helt alene om graviditet fødsel og det der kom efter, så nød godt af sygeplejerskernes og jordemødrenes opvartning.

Men meget har ændret sig, nu hedder det jo patient hotel, og tror jeg til marts når jeg skal føde, vil tage forholdsvis hurigt hjem:0 Men nu ser vi:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.