Jeg har tænkt lidt videre over det, og det, der irriterer mig lidt ved dit oplæg, er dine undskyldninger.
Først var det fordi, du gerne ville gemme det til dit næste barn.
Så var det i øvrigt også lidt fordi, at din kæreste også har en halvsøster, som ikke skulle forfordeles.
Så var det fordi, noget af tøjet var dit gamle babytøj (og fair nok, at man ikke ønsker at give det væk!)
Så var det fordi, det er dig, der har købt tøjet og ikke din kæreste, og derfor har han ikke ret til at give det væk. Og det var i øvrigt dyrt.
Så har du i øvrigt heller ikke brugt noget af det, de gav Jer, selvom du har taget imod det (indirekte gennem din kæreste).
Nu får vi så serveret, at det er fordi, du ved, du ikke vil få det tilbage.
Så vil du hellere give det til din egen familie eller mødrehjælpen fremfor din kærestes bror og svigerinde.
Så vil du ikke give dem, fordi der er for lidt at give, hvis du sorterer de items, der er vigtige for dig fra.
Så er det fordi, de har "røven fuld af penge".
Så er de pludselig dårlige forældre, der tænker mere på deres arbejde end deres børn
Det startede altså med, at de var søde og hjælpsomme (skrev du selv), og nu er de forfærdelige forældre, der kun fokuserer på penge og status. Men det er sjovt nok dig, der er for genert til at give dem et mindre udvalg.
Jeg ved ikke, om jeg fik det hele med - jeg løb ærligt talt tør for kampgejst!