Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Jeg forstår dig godt. Vi har selv gemt en del af det pæne tøj fra vores datter. De næste vi kan vente barn fra er også min mands bror og kæreste. Deres den første var en dreng, så self arvede vi intet af dem
. Men hvis de får en pige ved jeg egentlig ikke om jeg vil tilbyde at låne det ud.. Hvorfor ved jeg ikke. Jo måske fordi de også er typen hvor vi ikke ville få det igen. De ville ærligt glemme hvad de havde 'lånt' af os, så ja jeg ville nok bruge samme undskyldning som de engang imellem også bruger: det ligger nok fjernt oppe på loftet bag alt muligt. Jeg er nok bare lidt underlig anlagt
.
Men i dit tilfælde er det blevet nævnt. Så det ville virke lidt underligt at trække i land. Det er jo også "bare" tøj, som en anden skriver. I kan måske tage billeder af de enkelte dele i bestemt vil have retur. Eller trække det i langdrag mht at finde det frem, så har kæresten(damen) helt sikkert købt det der skal bruges.
gør det klaaaaaart for dem at I VIL have det tilbage, hvis de er typen der ikke tager det som en selvfølge
Anmeld
Citér