Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2015

MorTilN

Jeg synes det okay at børn sover ude når det enkelte barn er klar til det og det er jo forældrene der kender deres børn bedst.

Min nevø har overnattet hos farmor mange gange siden har var omkring de 5 måneder gammel, han er 3 nu og vis de kommer på besøg med ham hos farmor så vil han tit blive og sove hos farmor i stedet for med hjem, sig forældrene "Jamen så går vi uden dig" vinker han bare og sige "Farvel" og leger videre. Forældrene har haft aftalt med farmor at han så bare sov der uden han vidste det og gik, knægten sagde ikke en lyd hælder ikke da han skulle i seng. Farmor har ham en fast ugedag og har haft meget med ham at gør siden han var meget lille. Det tager kun farmor 10 minutter at gå over til barnebarnet så hun kommer tit forbi.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

esiuol22

Min datter har sovet og sover jævnligt ved farfar og farmor, i starten sås vi flere gange om ugen, så hun var van til dem, hun var 4 måneder første gang. syntes som sagt ikke der er noget galt i det så længe det er nogen barnet kender godt. Lige nu er hun 3år og glæder sig til at komme på weekend ved dem, syntes det er dejligt hun har nogle der så gerne vil hende og hun nyder det  

Anmeld Citér

26. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej med jer 

har lige en lille spørgsmål 

Hvad er jeres mening om at en 7-8 måneders barn har været passet 2 gange med overnatning hvor det var 1 overnatning af gangen? i løbet af de 7 -8 måneders alderen Og hvor mange af jer har gjort det? 

På forhånd tak

Der kommer an på hvor gammel baby var?

Hvor tæt på den person som passer baby er?

min holdning: jeg ville kun gøre det af nød når der er tale om så små børn. 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Sprit25

modesty skriver:

Ja, det er tydeligt at mærke at det er et ømt punkt for dig, da der er milliarder af sådanne "undrende" tråde herinde - som du ikke kommenterer på. 

Jeg læser første indlæg som et sobert spørgsmål hvor TS hverken lægger op til at hendes holdning er det ene eller det andet. 

Og det holder jo ikke at man hver eneste gang man undrer sig over noget eller vil tage et emne op til debat, skal overveje om der måske er én et eller andet sted der vil blive stødt. Så går dialogen jo i stå.

Og der er jo masser her i tråden der støtter dig i at det er fint nok, så jeg kan ærligt talt ikke se hvorfor du skulle føle dig så stødt.

TS ligger da tydeligt sin holdning på bordet ved at oprette dette indlæg. Hvis hun synes det var fint jamen så ville hun jo ikke undre sig! 

Jeg føler mig sødt fordi jeg ikke forstår behovet for at nedgør andre i deres valg og hvorfor bekymre sig om andre. Hvis det ikke et omsorgssvigt jamen så Vorherre bevares!

samtidig er der ingen der stille spørgsmål ved hvorfor barnet så meget ude! Mange går ud fra det er fordi forældrene trænger til frirum men sådan er det ikke altid

Anmeld Citér

26. marts 2015

lineog4

Sprit25 skriver:

TS ligger da tydeligt sin holdning på bordet ved at oprette dette indlæg. Hvis hun synes det var fint jamen så ville hun jo ikke undre sig! 

Jeg føler mig sødt fordi jeg ikke forstår behovet for at nedgør andre i deres valg og hvorfor bekymre sig om andre. Hvis det ikke et omsorgssvigt jamen så Vorherre bevares!

samtidig er der ingen der stille spørgsmål ved hvorfor barnet så meget ude! Mange går ud fra det er fordi forældrene trænger til frirum men sådan er det ikke altid

Men ved at undre sig og spørge får man jo netop et større perspektiv,  så man ikke bare fastholdes i sine fordomme og forstokkede meninger 

Jeg ville dog aldrig selv stille spørgsmålet, for jeg ved hvad jeg mener. Og jeg ved andre mener noget andet og det er deres valg, og alle gør det.

mine ømme punkter kan også rammes, men så tænker jeg mere at jeg må forklare og beskrive, så alle kan se verden ikke er så sort/hvid. Og det har du jo også bare gjort. Udover det synes jeg nu man har lige så stor ret til at få sine babyer passer fordi man skæg og ballade,

Anmeld Citér

26. marts 2015

Sprit25

lineog4 skriver:

Men ved at undre sig og spørge får man jo netop et større perspektiv,  så man ikke bare fastholdes i sine fordomme og forstokkede meninger 

Jeg ville dog aldrig selv stille spørgsmålet, for jeg ved hvad jeg mener. Og jeg ved andre mener noget andet og det er deres valg, og alle gør det.

mine ømme punkter kan også rammes, men så tænker jeg mere at jeg må forklare og beskrive, så alle kan se verden ikke er så sort/hvid. Og det har du jo også bare gjort. Udover det synes jeg nu man har lige så stor ret til at få sine babyer passer fordi man skæg og ballade,

Enig at det er lige meget hvorfor barnet skal passes men mange går ud fr pr automatik at barnet kun bliver passet for at forældrene kan hygge sig. Men der jo også nogen hvor det er af nødvendighed. Som her ikke at kæresten og jeg så ikke mødes kl 22 til en øl når vi begge er færdigw

Anmeld Citér

26. marts 2015

modesty

Sprit25 skriver:

Da jeg læste indlægget troede jeg at TS snakkede om sig selv og at nogle andre ikke støttede op om hendes valg med at få baby passet. Jeg synes tit at man helt tydeligt kan læse TS' holdning i den type oplæg, men det kunne jeg ikke her.

Men det er nu også fuldstændigt ligegyldigt.

Beklager hvis du føler dig stødt, jeg ser intet galt i at oprette sådan et spørgsmål. Hvis man ikke engang kan klare det niveau af debat, så skulle man måske holde sig fra debat-trådene.

Anmeld Citér

26. marts 2015

Sprit25

modesty skriver:

Da jeg læste indlægget troede jeg at TS snakkede om sig selv og at nogle andre ikke støttede op om hendes valg med at få baby passet. Jeg synes tit at man helt tydeligt kan læse TS' holdning i den type oplæg, men det kunne jeg ikke her.

Men det er nu også fuldstændigt ligegyldigt.

Beklager hvis du føler dig stødt, jeg ser intet galt i at oprette sådan et spørgsmål. Hvis man ikke engang kan klare det niveau af debat, så skulle man måske holde sig fra debat-trådene.

Jeg kan sagtens holde til det men ville bare gerne fortælle det kan jo være af nødvendighed barnet bliver passet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.