Sprit25 skriver:
TS ligger da tydeligt sin holdning på bordet ved at oprette dette indlæg. Hvis hun synes det var fint jamen så ville hun jo ikke undre sig!
Jeg føler mig sødt fordi jeg ikke forstår behovet for at nedgør andre i deres valg og hvorfor bekymre sig om andre. Hvis det ikke et omsorgssvigt jamen så Vorherre bevares!
samtidig er der ingen der stille spørgsmål ved hvorfor barnet så meget ude! Mange går ud fra det er fordi forældrene trænger til frirum men sådan er det ikke altid
Men ved at undre sig og spørge får man jo netop et større perspektiv, så man ikke bare fastholdes i sine fordomme og forstokkede meninger 
Jeg ville dog aldrig selv stille spørgsmålet, for jeg ved hvad jeg mener. Og jeg ved andre mener noget andet og det er deres valg, og alle gør det.
mine ømme punkter kan også rammes, men så tænker jeg mere at jeg må forklare og beskrive, så alle kan se verden ikke er så sort/hvid. Og det har du jo også bare gjort. Udover det synes jeg nu man har lige så stor ret til at få sine babyer passer fordi man skæg og ballade,
Anmeld
Citér