Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
modesty skriver:

Det her er en debatside? Selvfølgelig må man da bringe et emne op som man gerne vil høre andre folks meninger om. Ellers ville der godt nok blive kedeligt herinde.

Jeg tror, det mere det med TS skriver, at hun blev chokeret over et vennepar gjorde sådan

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

lineog4

Saphiira skriver:

Jeg tror, det mere det med TS skriver, at hun blev chokeret over et vennepar gjorde sådan

Men på en debat side vil man da opleve nogen beskriver ens virkelighed med knapt så pæne ord. 

Jeg har da læst om ældre forældre i knapt så rosende vendinger, jeg har læst om at et af mine børns navne er dansk trash, at jeg når jeg og mine børn brugte ordet lort var vi knapt så kultiverede osv. På en debatside må man ikke lade det gå ind og blive personligt. 

For ja nogen vil da tænke deres om vores prioriteringer fx i forhold til at få passet sine børn eller andre ting. Nogen vil sige det højt og kalde en spade for en spade og andre ikke. På en debatside og især en via nettet hvor vi på sæt og vis alle er anonyme nå man forvente nogen verbale lussinger en gang imellem.

Anmeld Citér

26. marts 2015

lineog4

Saphiira skriver:

Men på en debat side vil man da opleve nogen beskriver ens virkelighed med knapt så pæne ord. 

Jeg har da læst om ældre forældre i knapt så rosende vendinger, jeg har læst om at et af mine børns navne er dansk trash, at jeg når jeg og mine børn brugte ordet lort var vi knapt så kultiverede osv. På en debatside må man ikke lade det gå ind og blive personligt. 

For ja nogen vil da tænke deres om vores prioriteringer fx i forhold til at få passet sine børn eller andre ting. Nogen vil sige det højt og kalde en spade for en spade og andre ikke. På en debatside og især en via nettet hvor vi på sæt og vis alle er anonyme nå man forvente nogen verbale lussinger en gang imellem.

Anmeld Citér

26. marts 2015

Chevro

Anonym skriver:

Hej med jer 

har lige en lille spørgsmål 

Hvad er jeres mening om at en 7-8 måneders barn har været passet 2 gange med overnatning hvor det var 1 overnatning af gangen? i løbet af de 7 -8 måneders alderen Og hvor mange af jer har gjort det? 

På forhånd tak

Min søn havde da han var 8 mdr sovet hos mine forældre med overnatning nogle gange efterhånden

Dem ses vi med mange gange om ugen, så de ses meget! Han elsker idag at komme derned og spørg selv efter det af og til 

han har elsket det altid! 

Anmeld Citér

26. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min dreng på 5 måneder har sovet hos sin mormor 3 gange siden han var 6 uger.

ingen problemer 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Sprit25

modesty skriver:

Det her er en debatside? Selvfølgelig må man da bringe et emne op som man gerne vil høre andre folks meninger om. Ellers ville der godt nok blive kedeligt herinde.

Men hvad er meningen! Så TS kan blive støttet i sin holdning eller? 

Jeg synes bare at det er så forkert at komme med et anonym opslag om en helt anden person. Kunne forstå hvis det var TS selv men det er jo nogen hun kender? Også synes jeg faktisk det er lidt flabet 

undskyld nok også bare et ømt emne for mig da min datter jo er en af de børn som sover meget ude for tiden. 

Anmeld Citér

26. marts 2015

modesty

Men hvad er meningen! Så TS kan blive støttet i sin holdning eller? 

Jeg synes bare at det er så forkert at komme med et anonym opslag om en helt anden person. Kunne forstå hvis det var TS selv men det er jo nogen hun kender? Også synes jeg faktisk det er lidt flabet 

undskyld nok også bare et ømt emne for mig da min datter jo er en af de børn som sover meget ude for tiden. 

Ja, det er tydeligt at mærke at det er et ømt punkt for dig, da der er milliarder af sådanne "undrende" tråde herinde - som du ikke kommenterer på. 

Jeg læser første indlæg som et sobert spørgsmål hvor TS hverken lægger op til at hendes holdning er det ene eller det andet. 

Og det holder jo ikke at man hver eneste gang man undrer sig over noget eller vil tage et emne op til debat, skal overveje om der måske er én et eller andet sted der vil blive stødt. Så går dialogen jo i stå.

Og der er jo masser her i tråden der støtter dig i at det er fint nok, så jeg kan ærligt talt ikke se hvorfor du skulle føle dig så stødt.

Anmeld Citér

26. marts 2015

Lilotte87

Jeg synes det er for tidligt 

Anmeld Citér

26. marts 2015

SandraXOXO

Jeg var 18 da jeg fik min datter og hun sov hos mine forældre 1 nat hver anden weekend fra hun var 3 mdr så jeg ku ta i byen, i biffen eller bare få sovet og gjort rent, stod alene med hende og havde nok hængt mig hvis jeg ikke havde haft hende til at sove ude indimellem. Det overlevede hun uden problemer, er en helt normal tryg og skøn skolepige idag ikke at jeg vil anbefale at få passet så små børn så ofte, nr to og tre bliver sjældent passet og var begge over 2 år da de sov ude første gang. Behovet for pasning var der bare ikke med dem men hvis behovet er der og børnene er trygge ser jeg ikke problemet. 

Anmeld Citér

26. marts 2015

LG1986

Min bedste venindes søn var 6 uger da jeg have ham til overnatning hos mig og hun kom så om natten når hun var færdig til julefrokosten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.