Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
37 svar
31 synes godt om
26. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej med jer 

har lige en lille spørgsmål 

Hvad er jeres mening om at en 7-8 måneders barn har været passet 2 gange med overnatning hvor det var 1 overnatning af gangen? i løbet af de 7 -8 måneders alderen Og hvor mange af jer har gjort det? 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

migxher

Hvis det er en baby er tryg ved og kender ser jeg intet galt i en enkelt overnatning

Anmeld Citér

26. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej med jer 

Hvad er jeres mening om at en 7-8 måneders barn har været passet 2 gange med overnatning hvor det var 1 overnatning af gangen? i løbet af de 7 -8 måneders alderen Og hvor mange af jer har gjort det? 

På forhånd tak

Ser jeg ikke noget galt i det. Det har været en nat af gangen.

Anmeld Citér

26. marts 2015

Wimmie

Anonym skriver:

Hej med jer 

På forhånd tak

Godt nok var vores 13 mdr før hun blev passet ude med overnatning...men jeg ser skam intet galt i det 

Anmeld Citér

26. marts 2015

MorDk

Min søn har været på overnatning hos mormor da han var 8-9 måneder... og det gik ok. Men vores søn savnede os rigtig meget. Personligt er jeg ikke meget for at få ungerne passet ude med overnatning. Min søn er 4½ og har prøvet overnatning ude 2 gange i hans liv. Min datter er 2½ og har ikke prøvet endnu. Og vi venter også et års tid eller måske 2. 

Anmeld Citér

26. marts 2015

MHB

Anonym skriver:

Hej med jer 

På forhånd tak

Det ser jeg intet galt i hvis baby  er tryg og glad hvor de bliver passet. En af mine veninder måtte få sin søn passet i en uge da han var 8 mdr pga. En operation og indlæggelse! I mens var sønnen hos farmor som han er megt tæt med og der var ingen problemer! 

Vores søn er aldrig blevet passet ude en overnatning men det er kun fordi det ikke har været nødvendigt, og vi ikke har så mange pasningsmuligheder i nærheden  

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Okay tak for svar de damer 

jeg spurgte pga jeg kender nogle der har gjort det og da jeg hørte det må jeg nok indrømme at jeg bliv chokket 

men kun fordi jeg hørte at det bedst for barnet at blive passet med 1 overnatning når de er 1 år og 2 overnatninger når de er 2 år osv osv 

min kære mand og jeg har en datter på snart 8 måneder og hun bliv kun passet indtil videre kun 2 gange i kun 5-6 timer af gangen. 

Anmeld Citér

26. marts 2015

mortilsilke

Jeg prøvede faktisk da min datter var 4 måneder, da jeg var ned at gå ned med en god omgang stress.. Men jeg måtte krybe til korset, og 3 timer efter gik jeg grædende hen til mosteren og hentede hende, det kunne jeg slet slet ikke klare 

Nu er hun 6 måneder og efter den episode bliver hun ikke engang passet bare 1 time af andre end far, hvis jeg skal handle eller andet, og hun kommer helt sikkert ikke på overnatning før hun er minimum 1 år 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvis barnet kan klare det, så hvorfor ikke? Børn er ikke ens, og fAmilier er ikke ens.

Anmeld Citér

26. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea blev passede med overnatning første gang da hun var 6 mdr'er af mormor. Vi var på tur med kærestens arbejde. Og fra hun var ca 8 mdr'er til hun var 4 1/2 år, sov hun nærmest hos mormor eller hendes moster 1 gang i ugen, og hun har elsket det. 

Alberte ku af gode grunde ik komme på overnatning før hun var 1 år, da hun var afhængig af natbabben, men nu hvor hun nart bliver 3 år elsker hun at sove hos mormor eller moster.

Så tænker at det kommer meget an på barnet, hva der fungere. Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.