Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2015

Stumpen

Jeg kan ikke huske om vi har gjort det med vores børn, der er 5 og 8 år idag - men havde jeg en lille og skulle noget, hvor jeg tænker h?n vil have bedre af at sove hos en h?n er tryg ved end komme med mig, så jo, så ville mit barn få en overnatning..

Jeg bryder mig ikke om at folk bliver forarget over valg andre folk træffer - jeg tror på at alle træffer valg, som er bedst for dem og deres familie - valg som man i bund og grund ikke ved hvorfor andre træffer og derfor ikke kan tillade sig at rynke på brynene (så længe der ikke er tale om omsorgssvigt)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Kløver

Jeg kan ikke se noget galt i det hvis barnet er ved nogen de er trygge hos og kender. 

Mine har ud over behovspyamiden i forbindelse med sygehus indlæggelser ikke været passet ude på overnatning ret mange gange. Men synes man skal gøre som der er behov for i den enkelte familie  

Anmeld Citér

26. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Stumpen skriver:

Jeg kan ikke huske om vi har gjort det med vores børn, der er 5 og 8 år idag - men havde jeg en lille og skulle noget, hvor jeg tænker h?n vil have bedre af at sove hos en h?n er tryg ved end komme med mig, så jo, så ville mit barn få en overnatning..

Jeg bryder mig ikke om at folk bliver forarget over valg andre folk træffer - jeg tror på at alle træffer valg, som er bedst for dem og deres familie - valg som man i bund og grund ikke ved hvorfor andre træffer og derfor ikke kan tillade sig at rynke på brynene (så længe der ikke er tale om omsorgssvigt)

Jeg er så enig jeg synes folk tit har så travlt med hvad andre gør  

børn er jo forskellige!

Anmeld Citér

26. marts 2015

God-mor

Anonym skriver:

Hej med jer 

har lige en lille spørgsmål 

Hvad er jeres mening om at en 7-8 måneders barn har været passet 2 gange med overnatning hvor det var 1 overnatning af gangen? i løbet af de 7 -8 måneders alderen Og hvor mange af jer har gjort det? 

På forhånd tak

Tænker at det er helt ok 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Emisoph

Jeg kan ikke se den store forskel i, om baby skulle passes 5-6 timer en eftermiddag f.eks, hvor meget af tiden er 'vågentid' uden mor/far, eller om baby skulle afleveres f.eks kl. 19, og så blot puttes til nat.. Godt nok er en overnatning mange flere timer, men barnet sover jo størstedelen af natten, og mærker højst sandsynligt ikke, om mor/far er andet sted

Anmeld Citér

26. marts 2015

Fremad

Man skal se på hvert enkelt barn.... Nogle ting gør de klog alt for sort /hvid uden at se på hvordan verden virkelig er...

Hvis den lille er tryg ved det, så synes jeg det er helt fint....  

Anmeld Citér

26. marts 2015

modesty

Hej med jer 

har lige en lille spørgsmål 

Hvad er jeres mening om at en 7-8 måneders barn har været passet 2 gange med overnatning hvor det var 1 overnatning af gangen? i løbet af de 7 -8 måneders alderen Og hvor mange af jer har gjort det? 

På forhånd tak

Jeg synes det er for tidligt. Min søn var halvandet første gang, og det syntes jeg var en helt passende alder.

Men jeg synes også at man skal lade være med at pege fingre af andre. 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Sprit25

Undskylder allerede for det meget sure opstød der kommer nu! 

Jeg er en af dem hvis barnet vil sove meget ude over de næste to mdr, da jeg skriver speciale og har en kæreste der arbejder meget så derfor kommer lille pigen hjem til mormor og morfar og sove så jeg kan skrive! Og jeg hader det, men det er en nødvendighed.

TS; du ved jo ikke hvorfor de gør det? Er det fordi de skal ud og drikke eller er det som mig, grundet ikke andre muligheder! Og hvad vil du opnå med et indlæg som det her? Hvis alle gav dig ret, jamen HURRA og hvad så? VIlle du så gå til forældrene og sige: nu skal I høre eller? 

Undskyld men er så TRÆT af at alle skal dømme alle istedet for bare at tænke sit! Også endda at gøre det anonymt...

Anmeld Citér

26. marts 2015

lineog4

Da Dina var 6 mnd hørte jeg gang på gang jeg gjorde hende en bjørnetjeneste (forstået på den gamle måde) ved ikke at lade hende passe, og inden hun var er år hørte jeg fra en håndfuld, at hun formodentlig ville lide af hjemve og ikke kunne sove ude fordi jeg ikke allerede havde ladet hende sove hos andre. 

Nå ja og så at jeg gjorde hende til tryghedsnarkoman fordi jeg ikke brugte godnat og sov godt metoden (den var på sit højeste der)... 

Vi er så gode til at mene den måde vi gør passer til alle, og er den rigtige. Jeg synes da også det er tidligt at sove ude, men det er jo ud fra min virkelighed. Og det par og det barn lever i deres virkelighed og jeg er sikker på de gør hvad de synes er bedst for deres familie og deres barn.

Anmeld Citér

26. marts 2015

modesty

Sprit25 skriver:

Undskylder allerede for det meget sure opstød der kommer nu! 

Jeg er en af dem hvis barnet vil sove meget ude over de næste to mdr, da jeg skriver speciale og har en kæreste der arbejder meget så derfor kommer lille pigen hjem til mormor og morfar og sove så jeg kan skrive! Og jeg hader det, men det er en nødvendighed.

TS; du ved jo ikke hvorfor de gør det? Er det fordi de skal ud og drikke eller er det som mig, grundet ikke andre muligheder! Og hvad vil du opnå med et indlæg som det her? Hvis alle gav dig ret, jamen HURRA og hvad så? VIlle du så gå til forældrene og sige: nu skal I høre eller? 

Undskyld men er så TRÆT af at alle skal dømme alle istedet for bare at tænke sit! Også endda at gøre det anonymt...

Det her er en debatside? Selvfølgelig må man da bringe et emne op som man gerne vil høre andre folks meninger om. Ellers ville der godt nok blive kedeligt herinde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.