Beem82 skriver:
Åh for pokker hvor smerter det i mig på dine vejne, kan slet ikke forestille mig det mareridt du står i!
Men kan samtidig fornemme at du rummer en stor styrke og nu bare skal finde det fodfæste, der skal til for at du begynder vejen tilbage til livet. Det gør mig glad! Fokuser på den styrke, tro på den og hold fast selvom vejen bliver lang og bumpet, er sikker på du nok skal klare det! Du har jo også i dit lille barn din helt egen skytsengel, der sidder på din skulder og hepper på dig 
Sådan ser jeg min søn for mig som jeg mistede sent i graviditeten og skal lære at leve uden. Det er en sej kamp, men jeg ved han hepper på mig og det gør jeg fortsætter.
Sørg for at passe på dig selv og kun omgiv dig med de mennesker som vil dig det godt, som kan støtte dig som lige præcist du har brug for det og som du stoler på. DU er din prioritet nu, husk det 
Kæmpe kæmpe kram, ønsker dig alt det bedste 
Så er jeg tilbage på computeren. Først og fremmest er jeg virkelig ked af dit tab 
Jeg blev faktisk rigtig lettet, da jeg læste dit svar. Jeg har hele tiden haft en følelse af at jeg ikke har haft ret til min sorg. Forstået på den måde at jeg jo ikke var særlig langt henne og dermed virker det måske en smule fjollet at være så ked af det som jeg er. Men uanset hvad folk mener har jeg stadigvæk mistet. Det var mod min vilje, men jeg kunne ikke gøre andet. At være alenemor kunne jeg sagtens klare, men at være alenemor uden nogen form for familie bag er jeg mere usikker på.
Hver dag er en kamp og jeg kæmper for at holde hovedet oven vande. Det er ikke fordi det lykkes hver dag, men jeg prøver. 
Anmeld
Citér