Tøj&skobudget til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

I denne her mdr har jeg brugt 1070 kr på tøj i alt på begge unger. Tog til lagersalg og fik 19 stk'er tøj i alt.

Nogle mdr'er bruger jeg meget mindre og de mdr'er hvor de ska ha nye sko og støvler er det mere. Vi køber både billige og også lidt dyre mærker, hvis det er på tilbud. Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2015

Fremad

Hende af min er 9 år... Jeg bruger Ca de penge vi får hver 3 måned... Og så lidt ekstra til sko, pg overtøj.... 

Hun får ikke hver måned men ved behov... I den her måned har hun feks fået et par bukser, og 2 trøjer som har kostet omkring 200 kr i alt fordi de er på bud i h og m...

Jeg har altid brugt børnepenge hver 3 måned da det Ca har passet, men vokseværk og det der ikke bliver brugt ryger videre til næste omgang... Så plejer der at være til overtøj mm

Jeg køber ikke mærketøj til fuldpris Kun hvis jeg finder noget. Der virkelig er sat ned... Og så køber jeg tit frem i størrelserne.... Eller det gjorde jeg da hun var lille hvis her fandt tøj på rigtig go udsalg.....

Her har vi aldrig brugt mange penge på tøj som.mange andre gør men hun ser altid pæn ud 

Anmeld Citér

21. marts 2015

Ellie79

flowerpot3 skriver:

Da vores unge var mindre fik vi rigtig meget arvetøj så det har været begrænset hvor meget jeg selv har købt. Nu er de hhv 4 og 6 år og jeg har oplevet at jeg har det lidt svært med at vurdere hvad jeg mener er rimeligt at bruge på tøj til dem.

Så, ganske enkelt; hvor mange penge bruger I per barn om måneden/året på tøj & sko? Og mener I at det I selv bruger er for meget, rimeligt eller for lidt?

Hmm vi har ikke rigtig budget på hvor vi meget vi bruger, men nu har vi to snart tre så vil tro jeg Ca. Bruger 1000 kr om mdr på de to og når nummer tre kommer bliver det nok 1500 kr. Jeg handler alle steder - de har mærketøj og Føtex tøj. Sko og overtøj er nok lidt gode mærker da det desværre ellers ikke holder til mine ude unger. Men jeg køber stort ind i januar og igen i juni og september og supplere op de andre mdr. Men for mindre beløb. 

Anmeld Citér

21. marts 2015

MysteriousAngel

flowerpot3 skriver:

Da vores unge var mindre fik vi rigtig meget arvetøj så det har været begrænset hvor meget jeg selv har købt. Nu er de hhv 4 og 6 år og jeg har oplevet at jeg har det lidt svært med at vurdere hvad jeg mener er rimeligt at bruge på tøj til dem.

Så, ganske enkelt; hvor mange penge bruger I per barn om måneden/året på tøj & sko? Og mener I at det I selv bruger er for meget, rimeligt eller for lidt?

Aner det ikke. I denne mdr har jeg brugt 50 kr på et par kondisko. Sidste mdr brugte jeg vist 100. Det svinger rigtig meget. Men mine unger ønsker sig stort set altid tøj i gave så derfor minimerer det selvfølgelig udgifterne. 

Anmeld Citér

21. marts 2015

flowerpot3

Tak til alle, der gider at svare  Det ser ud til at mange af jer bruger ca 1000 kr om måneden per barn. Har selv brugt ca 3-4000 på tøj og sko til mine 3 børn i januar, februar og marts og det giver nok noget af det samme, da alt var til mindst 50% off normal prisen. Jeg er bare vant til måske at bruge 500 kr på alle tre unger/måned så det virker til at være et stort spring. 

Anmeld Citér

21. marts 2015

De3Guldklumper

Vi bruget et sted mellem 15.000 og 20.000 på sko og tøj om året til vores 3 unger. 

Alt vintertøj bliver købt på udsalg i januar månede - så der spare jeg en pæn slat penge. Der er både mærkevarer og ikke mærkevarer i tøjskabet - dog handler jeg helst ikke i Bilka og Føtex da jeg synes tøjet er af virkelig dårlig kvalitet. 

Anmeld Citér

21. marts 2015

Mama85

Er det så ikke mere logisk, at lade være med at svare, når du alligevel ikke vil besvare TS spørgsmål? 

Nej, for jeg kan ud fra hvad folk skilter op med, sammenligne og komme med noget der fortæller om mit forbrug  

Anmeld Citér

21. marts 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
flowerpot3 skriver:

vil tro vi bruger ca 5000 kr pr barn om året.

jeg vil hellere købe lidt tøj og sko og så bliver det brugt. End halvdelen ligger og bliver ik rigtig brugt.

Anmeld Citér

21. marts 2015

modesty

flowerpot3 skriver:

Jeg køber brugt, udsalg og lagersalg. Og jeg går efter det jeg synes er pænt. Det varierer meget fra måned til måned, der er jo nogle tunge poster når sko og overtøj skal skiftes ud som sæsonerne skifter. Men nok i snit 500 kr. om måneden.

Anmeld Citér

21. marts 2015

silassui

bruger ca 5000 pr måned på mine 2 børn, elsker at shoppe, men ved det er alt for meget. Min datter har masser af overtøj, sko osv hun aldrig rigtig når at bruge. Min søn er en vild basse der har brug for nye sko overtøj osv virkelig tit han har fået smadret 6 par vinterstøvler i år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.