Ang. samvær.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2015

Mettefpigen

Storms-Mor skriver:

men igen der er længe til sommer, og det kunne evt være man finder ud af at det max er en uge ..  

istedfor man blank siger nej feks

Jaa men lige pludselig er det sommer, tiden går stærkt �� jaa men som jeg skrev til ts synes jeg (personlige mening) at tage en uge og se hvordan det går... ☺

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

TNBC

Storms-Mor skriver:

det gør I, fordi vi er nogen der synes at man sku se det and. så mener i at vi ikke kigger på barnet. 

selvfølgelig er det her hun ska spørg folk til råd, men man skal huske og det til alle kvinder at der er forskellige meninger, og ingen er mere rigtige end andre

Rigtigt, men som sagt jeg synes ikke med et sensitivt barn, der reagere voldsomt, skal man ikke se det an. Men jeg ser det ikke som at male fanden på væggen, men måske nogen der kender til det, hvordan det kan gå galt(Ja, det kan også gå godt.)

Jeg tror med den her pige skal tingene tages stille og roligt, og jeg ville starte med en uge, og se om hun kan klare det, før jeg ville rykke det op til 2uger.

Anmeld

18. marts 2015

Moar2011

Mettefpigen skriver:

Jaa men lige pludselig er det sommer, tiden går stærkt �� jaa men som jeg skrev til ts synes jeg (personlige mening) at tage en uge og se hvordan det går... ☺

Ja tiden går hurtig  

men enig tage en uge af gangen, synes bare det vigtig os at få frem man skal arbejde sig lidt frem, for hvis han gik i amtet ku det være han fik medhold jo, så man ska være lidt samarbejdes villig - og hvis det så vidste sig for at det ikk blev iår men så gjorde det næste år

Anmeld

18. marts 2015

Moar2011

Yurie skriver:

Rigtigt, men som sagt jeg synes ikke med et sensitivt barn, der reagere voldsomt, skal man ikke se det an. Men jeg ser det ikke som at male fanden på væggen, men måske nogen der kender til det, hvordan det kan gå galt(Ja, det kan også gå godt.)

Jeg tror med den her pige skal tingene tages stille og roligt, og jeg ville starte med en uge, og se om hun kan klare det, før jeg ville rykke det op til 2uger.

Helt enige i at man starter med en uge og ser hvordan det går.  

hvis ikk man når det i år bliver det nok til næste år  

Anmeld

18. marts 2015

TNBC

Storms-Mor skriver:

Helt enige i at man starter med en uge og ser hvordan det går.  

hvis ikk man når det i år bliver det nok til næste år  

Ja tage det stille og roligt..

Anmeld

18. marts 2015

Mettefpigen

Storms-Mor skriver:

Ja tiden går hurtig  

men enig tage en uge af gangen, synes bare det vigtig os at få frem man skal arbejde sig lidt frem, for hvis han gik i amtet ku det være han fik medhold jo, så man ska være lidt samarbejdes villig - og hvis det så vidste sig for at det ikk blev iår men så gjorde det næste år

Tror ikke han ville få lov imod morens vilje at få hende i 2 uger i træk... da jeg var i statsforvaltningen sagde de at når børn var så små ville de selv sige en uge af gangen...

Anmeld

19. marts 2015

Snoopy77

Jeg var i SF for nylig ift min datter på 21 mdr. Vi fik at vide at man max anbefaler en overnatning pr. år de er. Dvs 1 år 1 overnatning i træk osv. Hvilket jo vil sige 3-4 overnatninger i dit tilfælde. 

De sagde også, at man ikke tager hensyn til at samværsforælder holder ferie fordi børn ikke ved hvad ferie er og ikke har samme behov for det. Det er udelukkende forældrenes behov og man bør ikke tage så små børn ud af deres faste rammer. 

Det var hvad jeg blev oplyst. 

Anmeld

19. marts 2015

Dorthe1986

Min søn bliver 4 i næste måned og hans far har ham 2 uger i sommerferien dog ikke sammenhængende og det var statsforvaltningen s anbefaling. Og det er til trods for at han har ham hver uge mandag til onsdag

Anmeld

19. marts 2015

AnnaK89

Vik skriver:

Undskyld mig, men har far ikke lige så meget ret til at se sit barn som mor??? Du synes at det er voldsom at han har hende i 14 dage, men hvordan har han det med at kun ser sit barn hver 14 dag??! Hvordan ville du ha det med det??

synes at det er kun positiv at far savner sin datter og vil gerne holde ferie med hende! Hvis de skal bare være hjemme kan i to jo lave en aftale at mødes på legepladsen, grille sammen nogle dage!?!

HEY - ikke i orden! 

Det var overhovedet ikke det spørgsmålet gik på! 

Min eks kører lastbil og er ofte først sent hjemme fredag eller først lørdag den weekend han har hende. Der er ikke på noget tidspunkt mulighed for at vænne hende til at bruge mere tid med sin far, da han ikke er hjemme og ikke vil være mere hjemme. Derfor synes jeg ikke at 14 dage er realistisk for Carolina, som i forvejen er sensitiv! 

Anmeld

19. marts 2015

AnnaK89

modesty skriver:

Ville han gerne have hende mere i hverdagene end han har?

Han kører lastbil. Så nej, og ofte kommer han først hjem fredag aften eller lørdag den weekend han har hende. 

Derfor er der heller ikke mulighed for at vænne hende til at være mere ved ham. Så synes det er en stor omvæltning med 14 dage i træk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.