Ang. samvær.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2015

AnnaK89

ES90 skriver:

Så synes jeg to uger er meget længe! 

Jeg ville nok høre ham ad, hvad han ville sige til en uge. I kan vel altid forlænge det, hvis det bare går super godt?

Ingen tvivl om at hun er rigtig glad for at komme hos sin far, men hun reagerer også ofte voldsomt hvis hun har været væk fra mig et par dage eller hvis hendes hverdag bliver forstyrret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
AnnaKJ skriver:

Ingen tvivl om at hun er rigtig glad for at komme hos sin far, men hun reagerer også ofte voldsomt hvis hun har været væk fra mig et par dage eller hvis hendes hverdag bliver forstyrret. 

Så er det jo bare, at sige sådan til ham. 

Det forstår han da helt sikkert godt.

Anmeld

18. marts 2015

AnnaK89

ES90 skriver:

Så er det jo bare, at sige sådan til ham. 

Det forstår han da helt sikkert godt.

Det tror jeg desværre ikke 

Anmeld

18. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
AnnaKJ skriver:

Det tror jeg desværre ikke 

Hvorfor ikke? 

Anmeld

18. marts 2015

AnnaK89

ES90 skriver:

Hvorfor ikke? 

Han forstår bare ikke altid at det er vores piges trivsel det gælder 

Anmeld

18. marts 2015

Olaf

Da vi var i statsforvaltningen for 2 år siden, der fik faren af vide at han havde krav på 2 uger, men kun med 1 uges varighed indtil hun begyndte i skole, så skulle vi tage det op sammen om hun var klar til 14 dage ( hun var 2,5 der og knap 5 nu nu) 

Anmeld

18. marts 2015

sne190810

Hvad med at mødes på midten og sige 9- 10 dage? 

14 dage er også lidt lang tid, syntes jeg. 

Anmeld

18. marts 2015

TNBC

AnnaKJ skriver:

Hej

Lige et spørgsmål - min eks har spurgt om han må have vores datter på 3 år (til den tid) i 2 uger i sommerferien, altså to uger i træk. 

Jeg synes det lyder ret vildt for en pige på 3, at skulle være væk i 2 uger. Men måske jeg bare synes det, fordi jeg ikke ved hvad der er normalt? 

Vi har ingen ordning igennem statsamtet. 

Hvad mener i? 

Jeg tror godt nogen 3årige kan klare det i 2uger.. Men ikke alle. Man skal se på barnet, hvad kan det håndtere?

Har Han nogensinde har hende længere end en weekend? I en ferie??

For hvis han kun har haft hende i weekender, synes jeg at 2uger er meget at hoppe til fra 2-3dage..

Er der ikke chance for at prøve lidt længere inden sommerferien, for at se hvordan hun reagere? For jeg synes også det ville være lidt synd, hvis han havde hende i 2uger og det så gik helt galt, og at hun fik en dårlig oplevelse med det..
Jeg forstår godt at han vil have hende noget mere, men han er nød til at arbejde sig op til det.

Anmeld

18. marts 2015

PernilleogLouis

min er 7,5 år til sommer og hans far får ham 2 gange 1 uge - selvom han er så stor så er to uger for længe at være væk

Anmeld

18. marts 2015

Vik

Undskyld mig, men har far ikke lige så meget ret til at se sit barn som mor??? Du synes at det er voldsom at han har hende i 14 dage, men hvordan har han det med at kun ser sit barn hver 14 dag??! Hvordan ville du ha det med det??

synes at det er kun positiv at far savner sin datter og vil gerne holde ferie med hende! Hvis de skal bare være hjemme kan i to jo lave en aftale at mødes på legepladsen, grille sammen nogle dage!?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.