Stimap skriver:
Det var skisme også en hurtig omgang så!
Når man overhovedet at være helt med psykisk?, når det går så hurtigt?
Jeg selv blev født på under én time, fra vandet gik spontant... Jeg håber jeg får lov at bruge lidt længere tid på fødslen 
Hvis jeg bare sådan helt selv kunne bestemme hvordan min fødsel skulle forløbe, så havde det nok taget lidt længere tid
Jeg har været glad for min fødsel, som virkelig bare var en god oplevelse, men jeg synes desværre ind i mellem at have oplevelsen af at nogen ikke synes at det har været en "rigtig" fødsel fordi det ikke tog længere tid
og det har taget tid at lægge den tanke væk. Nok især fordi jeg, som du også siger, ikke helt var med psykisk. Det hele gik så stærkt - og det hjalp ikke på det at JM bildte mig ind at der var laaang vej endnu før jeg kunne begynde at presse
det sagde hun da jeg første gang mærkede pres. På tredje presseve presser jeg helt automatisk igennem og føder Sofie i ét pres.
Tror da nok lige vi tog fusen på dem alle
Det gentog sig så næsten ved Astrids fødsel, hvor JM heller ikke når at gøre sengen klar førend jeg hiver min mand i ærmet og får sagt at NU presser jeg altså!
Han gribe mit ben og kalder på JM, som heldigvis kommer med det samme og lige tids nok til at gribe Astrid
Den fødsel varede i alt 4 timer fra de tog vandet i uge 36.
Håber du får en rigtig god oplevelse når du skal føde!
Anmeld