vugge eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Klumpe-dumpe

Caroline86 skriver:

tænker jeg bare binder en snor fast i vuggen, og så kan jeg ligge på sofaen og fede den, trække i snoren og vugge bebser! mega smart!

GENIALT er du da også...

(Har altså ikke de der fancy smiley som I har... Hverken hånd får eller andet ÆV BÆV) men sender en thumb up for smarthed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
malucca09 skriver:

GENIALT er du da også...

(Har altså ikke de der fancy smiley som I har... Hverken hånd får eller andet ÆV BÆV) men sender en thumb up for smarthed

ej buuh! er storforbruger af smileys hæhæ
tror jeg finde ud af hvor meget den vugge vejer og så tager vi den derfra! Den er satme stor at slæbe med, sammen med vognen i en lille polo - specielt hvis jeg også skal have bebser, Daniel og 3 katte med...hmmm... "nå..mor skal være nøgen hele weekenden...der er ikke plads til hendes bagage"

Anmeld

31. august 2009

Klumpe-dumpe

Caroline86 skriver:

ej buuh! er storforbruger af smileys hæhæ
tror jeg finde ud af hvor meget den vugge vejer og så tager vi den derfra! Den er satme stor at slæbe med, sammen med vognen i en lille polo - specielt hvis jeg også skal have bebser, Daniel og 3 katte med...hmmm... "nå..mor skal være nøgen hele weekenden...der er ikke plads til hendes bagage"

arh kan bebes og kan kattene ikke blive hjemme Bind snoren og kattens hale, så får bebes da en gynge tur hver kan miaaavvvv går en tur...

Ps måske vuggen kan slåes sammen lige som en barnevognskasse

Anmeld

31. august 2009

Moderator

malucca09 skriver:

arh kan bebes og kan kattene ikke blive hjemme Bind snoren og kattens hale, så får bebes da en gynge tur hver kan miaaavvvv går en tur...

Ps måske vuggen kan slåes sammen lige som en barnevognskasse

ser for mig hvordan bebser får den ene flyvetur efter den anden når kattene slås der er nok ikke den store fidus i at jeg tager barnevognen og vuggen med hvis ikke jeg tager bebser med - medmindre daniel pludselig bliver træt, naturligvis
det er sådan en rigtig gammel, tyk fletkurv, så den fylder MEGET! vi har en fed weekendseng som ingenting fylder... og forestiller mig egentlig at mine forældre indkøber en seng til bebser som står derovre (det er typisk der vi tager hen på weekend jo)!

Anmeld

31. august 2009

Klumpe-dumpe

Caroline86 skriver:

ser for mig hvordan bebser får den ene flyvetur efter den anden når kattene slås der er nok ikke den store fidus i at jeg tager barnevognen og vuggen med hvis ikke jeg tager bebser med - medmindre daniel pludselig bliver træt, naturligvis
det er sådan en rigtig gammel, tyk fletkurv, så den fylder MEGET! vi har en fed weekendseng som ingenting fylder... og forestiller mig egentlig at mine forældre indkøber en seng til bebser som står derovre (det er typisk der vi tager hen på weekend jo)!

thihi kan også lige se det for mig

Jamen D kan vel også putte deri, eller så kan moar

Jeps min momse har også en seng og alt muligt andet til prinsessen...

Men nej så kan jeg ikke se det smarte i at tage den med. men jeg vile stadig tage mod den... (Glade svigerMONSTER, er altid bedst)

Anmeld

31. august 2009

Moderator

malucca09 skriver:

thihi kan også lige se det for mig

Jamen D kan vel også putte deri, eller så kan moar

Jeps min momse har også en seng og alt muligt andet til prinsessen...

Men nej så kan jeg ikke se det smarte i at tage den med. men jeg vile stadig tage mod den... (Glade svigerMONSTER, er altid bedst)

tror vi tager imod den... skal lige undersøge det med krogene osv om det ikke godt kan lade sig gøre uden papa daniel behøver lave at stativ

nighty night!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.