vugge eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

betina21

hey du

jeg vil siger af jeg har var glad for min vugge til min datter.'og det har hun også så jeg sys du skulle tage den men det er op til dig selv knus betina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Loppe skriver:

Hej Caroline

Hvis det er en vugge, som rent faktisk kan vugge, så tror jeg faktisk i vil blive glade for den.

Jeg havde selv en vugge til min datter. Den havde hjul under, og den kunne vugge. Jeg var rigtig glad for den. Vi kunne køre den rundt i huset, og jeg kunne vugge den blidt om natten, hvis der var optræk til lidt utilfredshed.
En lift kan helt sikkert være ligeså god, men den kan jo ikke vugge (med mindre man løfter den ).

Jeg ville sige ja tak.

MVH
Louise

den er til at hænge i loftet, så på den måde kan den godt vugge
vi er nødt til at lave et stativ til den, hvis det er... for vores loft i stuen er ikke stærkt nok..

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

Caroline86 skriver:

vi er nødt til at lave et stativ til den, hvis det er... for vores loft i stuen er ikke stærkt nok..

aaaah en hængevugge, det gør jo straks problemet noget lettere at forstå.... må indrømme jeg ikke gad at have en hængevugge selv...

Anmeld

31. august 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

aaaah en hængevugge, det gør jo straks problemet noget lettere at forstå.... må indrømme jeg ikke gad at have en hængevugge selv...

ja, det er nemlig lidt irriterende... det er selvfølgelig ikke det mest besværlige i verden at få lavet sådan et stativ, men det er jo lige med at få målt og skaffe materialer osv...

Anmeld

31. august 2009

missKat

vi skal KLART have en hængevugge (leander)
jeg synes netop det er super smart at have den i forskellige rum i krog/stativ, og så at den kan vugge barnet.

så jeg ville sige klart ja!
når nu ikke loftet kan holde, kan i da prøve at undersøge om vuggen passer i leander vuggens stativ?? så var i fri for noget selvbyg eller lign.

knus 

Anmeld

31. august 2009

Ina33

Caroline86 skriver:

Åhh ja så er det da vist en størrere opgave, så kan jeg godt forstå hvis i takker nej.

Anmeld

31. august 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

Hej quinder
Jeg har lige talt med min svigermor og hun tilbød mig deres gamle fletvugge til når bebser kommer til verden. Hendes ældste søn, som næsten lige er blevet far, sagde nej tak, fordi de fik en vugge af min svigerindes mor...
Jeg har egentlig hele tiden sagt at jeg nok ikke skulle have en vugge, da jeg mest mener det er for forældrenes skyld - romantikken i det!
Min forestilling var egentlig at bruge liften og så gå direkte over til tremmeseng (som vi får fra mine forældre). Kunne høre hun blev en smule skuffet da jeg nævnte det for hende, så jeg sagde at man selvfølgelig kan have vuggen i stuen til når vi ser tv eller lign. mens bebser sover!

hvad er Jeres holdning til vuggen? skal jeg tage imod den for at gøre hende glad eller holde fast i at gøre det "på min måde"... der går vel i princippet ingen skår af mig ved at have den stående i stuen, men bliver hun mere ked, hvis den så ikke rigtig bliver brugt?

Håber nogen kan komme med lidt kloge ord!

Knus Caroline
p.s. skal lige siges at hun i forvejen er rigtig ked af det for tiden.. skilsmisse problemer og hun har lige brudt med sin nye kæreste

Vi brugte vugge. I starten stod liften nede i vuggen og senere sov hun i vuggen uden liften.
Den stod ved siden af vores seng. Jeg synes det var rart at kunne vugge hende lidt hvis hun var utilfreds

Hvis du virkelig ikke vil få brugt vuggen synes jeg ikke du skal tage imod den.
Men hvis du tror at i kunne få lidt gavn af den i stuen, så kunne det godt være at jeg ville have taget imod den om ikke andet så for svigermors skyld

Anmeld

31. august 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

Åhh så kan det jo godt være lidt bøvlet. Hvad med sådan en karmkrog... ved ikke lige hvad det hedder, men sådan en der kan sættes fast på hver side af en dørkarm foroven, så kan man hænge vugge, hoppegynge m.v. i den. Den skal ikke skrues fast men kan flyttes derhen hvor man har brug for den

Anmeld

31. august 2009

Moderator

TbCp skriver:

Åhh så kan det jo godt være lidt bøvlet. Hvad med sådan en karmkrog... ved ikke lige hvad det hedder, men sådan en der kan sættes fast på hver side af en dørkarm foroven, så kan man hænge vugge, hoppegynge m.v. i den. Den skal ikke skrues fast men kan flyttes derhen hvor man har brug for den

det lyder smart! kender dem ikke...?
Er da helt klart værd lige at undersøge, men kan de virkelig holde til al den vægt fra vugge med bebser, og hvis man skal vugge den osv!? tænk hvis den faldt ned

Anmeld

31. august 2009

Pige2009

Hej Caroline.

Jeg har min egen gamle vugge til lillepigen, når hun ankommer, da jeg ikke vil have lift, men i stedet bruger voksiposen i barnevognen. Personligt synes jeg det er super hygeligt med vugge, og når hun vokser ud af den, har jeg købt en Lille-Per seng.

Jeg synes I skal tage imod vuggen, for det kan jo være, at I kommer til at bruge den mere end I regner med.

Knus Linda.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.