vugge eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har ikke selv haft en vugge til nogen af mine børn, de har sovet i liften i tremmesengen eller i vores seng.
Men jeg synes absolut I skal tage imod den, tror sådan en vugge der hænger i loftet er guld værd. Hvis jeg skulle have barn nu så ville jeg købe sådan en... så ville jeg nok også slippe for de mange ture midt om natten med barnevognen for at få ungen til at sove
Og så synes jeg også sådan nogle arve-sager er rigtig hyggelige.... kunne da være sjovt hvis han/hun selv kan give den videre til hans/hendes børn engang. Det er sådan noget jeg tænker på

Man kan købe et stativ i babysam man kan bruge, og som en anden nævner kan man også få sådan en karmkrog... de kan vist holde til rimelig meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Pige2009

Rikke skriver:

Og så synes jeg også sådan nogle arve-sager er rigtig hyggelige.... kunne da være sjovt hvis han/hun selv kan give den videre til hans/hendes børn engang. Det er sådan noget jeg tænker på

Nemlig. Det må være rigtig sjovt at kunne sige til lillepjevsen, at den har mor/far ligget i, og det har du også. Plus at den er funktionel.

Anmeld

31. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
linda2009 skriver:

Nemlig. Det må være rigtig sjovt at kunne sige til lillepjevsen, at den har mor/far ligget i, og det har du også. Plus at den er funktionel.

Det er nemlig også sådan noget der betyder rigtig meget for mig. Mine børn er selv døbt i en dåbskjole der er 70 år gammel, og det synes jeg er så fedt. Havde der været en vugge der gik i arv i min familie havde jeg helt klart taget imod den... funktionel eller ej

Anmeld

31. august 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

det lyder smart! kender dem ikke...?
Er da helt klart værd lige at undersøge, men kan de virkelig holde til al den vægt fra vugge med bebser, og hvis man skal vugge den osv!? tænk hvis den faldt ned

Det tror jeg den kan... men det må næsten stå på pakken. Vi brugte den til Livas hoppegynge og min veninde havde vist en til en slyngevugge hun havde syet.

Det er sådan en her http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1019

Anmeld

31. august 2009

ChatH

Vi havde vugger til vores to og syntes det var det mest fantastiske. synes liften er til barnevognen og der skal være forskel for børnene at sove i barnevogn og så i seng om aftenen..

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

Det tror jeg den kan... men det må næsten stå på pakken. Vi brugte den til Livas hoppegynge og min veninde havde vist en til en slyngevugge hun havde syet.

Det er sådan en her http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1019

ahh...tak! max belastning 15 kg! - så meget skulle bebser helst ikke veje

Anmeld

31. august 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

Haha nej så siger jeg ihvertfald stakkels dig

Men hvad mon vuggen vejer??? Vel ikke så meget at den ikke må hænge i sådan en MED barn i

Anmeld

31. august 2009

Moderator

TbCp skriver:

Haha nej så siger jeg ihvertfald stakkels dig

Men hvad mon vuggen vejer??? Vel ikke så meget at den ikke må hænge i sådan en MED barn i

tvivler på den vejer mere end 5 kg. eller sådan..men jeg ved det selvfølgelig ikke! kan være jeg skal tage ind i babysam og spørge om der findes forskellige som kan holde mere eller mindre....
tusind tak

Anmeld

31. august 2009

Klumpe-dumpe

Caroline86 skriver:

åhh Caroline for pokker, du får mig altid til at grine og smile

Nej jeg håber dælme ikke at du skal ha´en 15 kg. bebes ud af dåsen For så ville jeg altså helt frivillig vælge bebes ud af mavsen

Men ja nu var Malucca jo 1½ mdr da hun kom hjem til Moar, men jeg brugte liften. Bebes kan godt lide at mærke kanter. (hvis du vil vide mere om det så skriv pb)

Men da M blev en STOR pige (*Fnis* hun kan snildt stadig være i liften) og hun skulle i vuggen (arve-halløj fra olde-bolle-far) tja så gad ungen sgu ikke sove i den Men ak og ve, så måtte hun jo bare putte-prutte ved siden af moar i sengen

Men jeg sys bestemt i skal tage i mod den. og som TbCp skriver med sådan en karm-dims er den da genial... så kan du bare vupti-vupti-vupti svinge rundt og så putter bebes det inde og andet sted... (Ser det praktiske i det, hvis I skal på overnatning så er det da mega monster nemt at tage karm-dimsen og vuggen med, og bebes sover jo så stadig i sin egen seng, for alle har vel en karm )

Hygge-nykke.

Anmeld

31. august 2009

Moderator

åhh Caroline for pokker, du får mig altid til at grine og smile

Nej jeg håber dælme ikke at du skal ha´en 15 kg. bebes ud af dåsen For så ville jeg altså helt frivillig vælge bebes ud af mavsen

Men ja nu var Malucca jo 1½ mdr da hun kom hjem til Moar, men jeg brugte liften. Bebes kan godt lide at mærke kanter. (hvis du vil vide mere om det så skriv pb)

Men da M blev en STOR pige (*Fnis* hun kan snildt stadig være i liften) og hun skulle i vuggen (arve-halløj fra olde-bolle-far) tja så gad ungen sgu ikke sove i den Men ak og ve, så måtte hun jo bare putte-prutte ved siden af moar i sengen

Men jeg sys bestemt i skal tage i mod den. og som TbCp skriver med sådan en karm-dims er den da genial... så kan du bare vupti-vupti-vupti svinge rundt og så putter bebes det inde og andet sted... (Ser det praktiske i det, hvis I skal på overnatning så er det da mega monster nemt at tage karm-dimsen og vuggen med, og bebes sover jo så stadig i sin egen seng, for alle har vel en karm )

Hygge-nykke.

tænker jeg bare binder en snor fast i vuggen, og så kan jeg ligge på sofaen og fede den, trække i snoren og vugge bebser! mega smart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.