StineW79 skriver:
Jeg fik aks med min første og jeg følte/føler mig så mega sej fordi jeg jo har mit kamp ar jeg ka vise frem og sige Se skat her kom du ud af mor. Thea blev også kørt direkte på neo, så jeg så hende lige ca 3 sek da lægen gik forbi med hende. Jeg så hende først dagen efter. Og ka kun huske at jeg i løbet af natten spurte til hende flere gange og ik ku fatte hvor hun var henne. Jeg tænker nogen gange stadig at thea ik har nogen "særlig" lugt, og ka nu 6 år efter stadig tænke om de "stjal" hendes " Thea lugt " fra mig.
Med alberte fødte jeg alm, hvilket også gik rimeligt ok, bortset fra at jeg blev syg under fødslen og nær var endt med aks, fik en styrblødning osv. Var dårlig flere uger efter min fødsel og fortrød endelig lidt at jeg ikke alligevel havde valgt pks, da jeg havde muligheden for det ( jeg måtte selv bestemme mellem pks og alm fødsel pga mit tidliger forløb )
Tænker ind i mellem at jeg da måske godt ku tænke mig et barn mere, men må indrømme at jeg har midstet lysten efter min alm fødsel, som jo ellers næsten gik efter planen. Sku jeg nogensinde ændre mening ville jeg til en hver tid vælge pks.
Det jeg syntes har været godt i begge mine forløb har været bare at fortælle om det hele, omkring hva jeg har følt, tænkt osv uden at være flov over det.
Syntes forresten at kejser mødre og børn bare er de bedste i hele verden! Vh stine
Tak for dit søde svar 
Det lyder godt nok også meget skræmmende med styrtblødning ved fødsel. På den måde kan jeg sagtens forstå at du ville vælge pks og langt de fleste af dem går jo godt .
Jeg synes heldigvis at mine børn har fået deres duft, men på en måde føler jeg vel ligesom dig at NOGET er taget fra mig. Min datter blev jo dødens udmattet ovenpå den hårde start, så jeg fik nærmest ikke set hendes øjne de første par døgn. Det føltes hårdt at hun skulle se verden for første gang uden mig.
Men ja, det er mega sejt at have ks ar. Jeg er rigtigt glad for mit trods alt - min babylem. Gid man kunne installere en lynlås, så fik jeg gerne nr. 4.
Men har også mistet lysten til graviditet og fødsel 
Anmeld
Citér