Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Kære du
Nej, sådan tænker man nødvendigvis ikke, når man har født vaginalt.
Jeg har godt nok kun født en gang, men det var en lang og sej omgang, som endte i en slem bristning. Jeg blev slet ikke overvældet af den der kærlighed til mit barn da det kom på mit bryst, og jeg var bare så ked af det..
Jeg tænker da stadig på, om min krop slet ikke er rustet til at føde normalt, jeg blev dog sat i gang sidst, 41+4 og fødte først 42+0 og en meget stor baby på 4500 g og 56 cm.
Nu er jeg gravid med lillebror, og jeg tænker meget på den næste fødsel. Jeg vælger dog at forsøge vaginalt igen, men er dog i tvivl om det er det rigtige, jeg kan ikke klare en så lang fødsel igen.
Jeg vil også anbefale dig at snakke med nogen, jeg fik selv en stærk efterfødselsreaktion, og var i en mor/barn gruppe i hele min barsel, og jeg følte mig som den dårligste mor i HELE verden, og overvejede meget kraftigt at levere mit barn tilbage på hospitalet, det er bare slet ikke rart at have det sådan indeni, og jeg følte heller ikke at mit barn kunne lide mig, og jeg græd meget. Så snak med lægen eller SP og jeg håber de kan hjælpe dig. STOR
til dig ved hvordan du har det, selvom jeg har født vaginalt..
Anmeld
Citér