Synes i det er forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2015

Loan

Hun skal da bare blande sig udenom.

Mine drenge har deres fars mellemnavn som efternavn, det er jo ikke værre end det kan ændres hvis man engang ønskede det evt i forbindelse med et brud og herre gud når det kun er Ch eller K, så er det da endnu mer underordnet.

Jeg hedder Sørensen til efternavn og mine (vores) drenge hedder Grønnebæk og faren hedder sådan set Johnsen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

De3Guldklumper

Her hedder vi noget forskelligt. 

Kæresten har sit efternavn oh jeg mit mens ungerne har deres eget (som er farens mellemnavn)

Anmeld Citér

13. marts 2015

modesty

Zenia's mor skriver:

Synes i det er forkert at min datter for efter navn efter sin far . da jeg hedder kristensen med k og min kæreste som er far til hende hedder Christensen med ch og 

min mor er pisse sur over at hun far sin fars efter navn med ch 

Min søn har ingen af mine to efternavne, hverken min mors eller min fars. Kun min mands. Det var det der lød bedst. Hverken min mor eller far har brokket sig, men tværtimod været helt cool med at det var vores beslutning.

Anmeld Citér

13. marts 2015

modesty

Yurie skriver:

Jamen hvad så hvis/når i bliver gift? Skulle faren så have dit efternavn eller skal i skifte til hans? Det giver da ingen mening.

Sig at hun skal blande sig udenom, det er jeres barn, jeres valg. Og hvis hun vil surmule så lad hende.

Nu behøver man jo ikke at tage hinandens efternavn bare fordi man bliver gift. 

Anmeld Citér

13. marts 2015

TNBC

modesty skriver:

Nu behøver man jo ikke at tage hinandens efternavn bare fordi man bliver gift. 

Nej ved jeg.

Anmeld Citér

13. marts 2015

MomInTheMaking

Zenia's mor skriver:

Synes i det er forkert at min datter for efter navn efter sin far . da jeg hedder kristensen med k og min kæreste som er far til hende hedder Christensen med ch og 

Nogen mennesker skal da også bare have noget at være sur over. 

Hun skal bare knytte sylten og forstå at hun har haft sine egne børn som hun kunne bestemme hvad skulle hedde og at nu er det din/jeres tur og i bestemmer præcis hvordan i ønsker det skal være på alle punkter med jeres barn.

Anmeld Citér

25. marts 2015

Inge Ekelund

Zenia's mor skriver:

Hej Zenia

Det er slet ikke dit mors eller andres hovedpine hvad i kalder jeres børn. Det er det i bestemmer der er det rigtige. Hilsen farmor

Anmeld Citér

25. marts 2015

Carina:-)

Det skal ingen blande sig i- Her fik rollingerne mit efternavn som mellemnavn og fars efternavn .

Who cares tænker jeg bare - det er jo bare et efternavn . Men ved godt at en mor kan have voldsomt stor magt,men man vælger selv sine kampe 

Anmeld Citér

25. marts 2015

Mor til F

Zenia's mor skriver:

Det skal din mor overhovedet ikke blande sig i  Det er jeres barns navn,  så det er udelukkende jeres beslutning som forældre

Anmeld Citér

25. marts 2015

Clisolka

Herhjemme hedder begge mine børn deres fars efternavn - vi er ikke gift 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.