Synes i det er forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.687 visninger
33 svar
36 synes godt om
12. marts 2015

Zenia's mor

Synes i det er forkert at min datter for efter navn efter sin far . da jeg hedder kristensen med k og min kæreste som er far til hende hedder Christensen med ch og 

min mor er pisse sur over at hun far sin fars efter navn med ch 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Andre kan ikke blande sig i, hvad man vælger, at ens barn skal hedde til efternavn.

Men jeg ville nok vælge, at mine børn skulle hedde det samme som mig, hvis det ikke var fordi, at vi var gift

Anmeld Citér

12. marts 2015

Stumpen

Det kan din mor da være fuldstændig ligeglad med!

vores børn har mit -anderledes- efternavn fremfor min kærestes -sen navn.. Bliver vi gift engang er planen dog st han får samme efternavn som os 

Anmeld Citér

12. marts 2015

Zenia's mor

MoarHvidovre skriver:

Andre kan ikke blande sig i, hvad man vælger, at ens barn skal hedde til efternavn.

Men jeg ville nok vælge, at mine børn skulle hedde det samme som mig, hvis det ikke var fordi, at vi var gift

Jamen det et fordi at jeg hedder Kristensen og min kæreste som er far til vores datter hedder Christensen  så der er jo kun forskel på K og Ch eller er det jo bare sammen efternavn 

Anmeld Citér

12. marts 2015

bøllen

Zenia's mor skriver:

Synes i det er forkert at min datter for efter navn efter sin far . da jeg hedder kristensen med k og min kæreste som er far til hende hedder Christensen med ch og 

Nej det bestemmer I da selv . Tror da ikke det er ualmindeligt at barnet får fars efternavn . Ofte skifter kvinden jo også navn hvis man bliver gift. Her fik børnene mit mellemnavn og deres fars efternavn. 

Anmeld Citér

12. marts 2015

Zenia's mor

Stumpen skriver:

Det kan din mor da være fuldstændig ligeglad med!

vores børn har mit -anderledes- efternavn fremfor min kærestes -sen navn.. Bliver vi gift engang er planen dog st han får samme efternavn som os 

Ja jeg synes os hun kan være ligeglad men nu er hun sur pga jeg vælger Christensen som min kæreste hedder til efternavn 

Anmeld Citér

12. marts 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville stadigvæk vælge det efternavn som jeg havde. Men det er en beslutning som I har tage taget og som ikke skal blande sig i

Anmeld Citér

12. marts 2015

EnGodMor

Ser det som en virkelig sølle lille detalje, så hvis man kan blive sur over det, så kan man jo blive sur over simpelthen alt

Jeg syntes ikke det er forkert overhovedet, efter min mening syntes jeg at børn skal have deres fædres efternavn

Anmeld Citér

12. marts 2015

JH12

Herhjemme hedder vores datter det samme som faren til efternavn, og vi er ikke gift.. 

Anmeld Citér

12. marts 2015

MMOGM

Zenia's mor skriver:

Ville være ligeglad! Mine børn hedder deres fars efternavn, da jeg vil tage hans efternavn når vi bliver gift. 

Det skulle mine forældre aldrig blande sig i :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.