Synes i det er forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2015

Stumpen

Zenia's mor skriver:

Ja jeg synes os hun kan være ligeglad men nu er hun sur pga jeg vælger Christensen som min kæreste hedder til efternavn 

Synes det er noget underligt noget at være sur over.. Så burde mine svigermonstre også være sur over at vores børn har mit efternavn  det kommer da slet ikke andre ved...

Jeg ville også selv personligt have valgt Ch fremfor K 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

Zenia's mor

Stumpen skriver:

Synes det er noget underligt noget at være sur over.. Så burde mine svigermonstre også være sur over at vores børn har mit efternavn  det kommer da slet ikke andre ved...

Jeg ville også selv personligt have valgt Ch fremfor K 

Godt at hører at det ikke er forkert at vælge barns fars efternavn.  jeg har os selv bedst li Christensen end det er med k .. 

jamen min mor mener vores datter burde ha mit fordi mig og hendes far ikke er gift 

Anmeld Citér

12. marts 2015

Hertz

Zenia's mor skriver:

Synes i det er forkert at min datter for efter navn efter sin far . da jeg hedder kristensen med k og min kæreste som er far til hende hedder Christensen med ch og 

min mor er pisse sur over at hun far sin fars efter navn med ch 

Tror da det er meget normalt. Her hos os har vores børn mit mellemnavn og fars efternavn.

Anmeld Citér

12. marts 2015

Mami

Mine børn har min kærestes efternavn og mit efternavn til mellemnavn, syntes din mor skal blande sig udenom 

Anmeld Citér

12. marts 2015

Zenia's mor

Mami skriver:

Mine børn har min kærestes efternavn og mit efternavn til mellemnavn, syntes din mor skal blande sig udenom 

Ja den mening har jeg os ☺tak alle sammen så jeg ikke helt forkert på den 

Anmeld Citér

12. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter har fået mit mellemnavn og hendes fars efternavn. - Det er begge navne som er specielle og som vi hver i sær er stolte af at bære. (Og så lyder det bedst sammen )

Anmeld Citér

12. marts 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Her har de et efternavn fra os hver. Mit er så som mellemnavn, udelukkende fordi den rækkefølge lyder bedst

kan slet ikke se hvorfor det skulle være forkert at give farens efternavn. Han er vel nøjagtig ligeså meget forældre som moren.. Og når i ikke har navne der kan kombineres, så er det jo en 50/50, og så må det blive den variant i selv synes bedst om

mega petitesse for din mor at gå op i. Skulle svigermor så blive sur hvis i valgte med k? Ej, come on, man er jo nødt til bare at vælge og hun skal da blande sig vanvittigt meget udenom  

Anmeld Citér

12. marts 2015

MorTil4<3

Zenia's mor skriver:

Synes i det er forkert at min datter for efter navn efter sin far . da jeg hedder kristensen med k og min kæreste som er far til hende hedder Christensen med ch og 

altså, mine børn har fået mit efternavn

MEN min kæreste jeg venter tvillinger med nu har jeg jo en ide om at skal giftes med inden for de næste par år hihi, og der har jeg sagt ok til at tage hans efternavn med mit som mellem. 
sååå nu vil de få hans efternavn  

men med mit i også så vi tager begge efternavne. 

det kunne i jo også gøre, selvom det er meget ens, er det jo et familienavn for jer begge  

Anmeld Citér

12. marts 2015

Monski

Zenia's mor skriver:

Nej fred være med det!  

det var de færreste der var begejstret for vores yngstes søns fornavn (Hjalte) og stort set alle rynkede lidt på næsen af efternavnet .. Fordi det er langt. 

Han har mine to og så min kærestes ene, men det er bare det helt rigtige for os fordi vi begge ligger så meget identitet i vores navne. Min kærestes efternavn er afrikansk og er lidt den eneste forbindelse han har dertil (udover en facebook hilsen nu og da) og mine navne betyder bare utrolig meget for mig  

i skal bare vælge det i synes er helt rigtigt

Anmeld Citér

12. marts 2015

TNBC

Zenia's mor skriver:

Godt at hører at det ikke er forkert at vælge barns fars efternavn.  jeg har os selv bedst li Christensen end det er med k .. 

jamen min mor mener vores datter burde ha mit fordi mig og hendes far ikke er gift 

Jamen hvad så hvis/når i bliver gift? Skulle faren så have dit efternavn eller skal i skifte til hans? Det giver da ingen mening.

Sig at hun skal blande sig udenom, det er jeres barn, jeres valg. Og hvis hun vil surmule så lad hende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.