Hvilken stavemåde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2015

Kløver

LinLin skriver:

Jeg stemmer for Samuel (det hænger da lidt sammen med DaniEL ) eller Isak - så har alle navnene i og a 

Tænker disse kunne være en mulighed hvis vi gik væk fra D. Alt efter hvad manden synes 

Elias
Gabriel
Johannes
Jonathan
Silas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2015

Sujan

Jeg synes Danni klinger bedst med de andre navne.. Og synes ikke det ligger for tæt med de andre navne. Gør i hvert fald ikke noget.. Kan slet ikke se problemet.. Og hvis i kan lide navnet synes jeg det er det i skal vælge... Ville næsten være synd at gå væk fra D'navne:-)

Anmeld

3. marts 2015

Kløver

Sujan skriver:

Jeg synes Danni klinger bedst med de andre navne.. Og synes ikke det ligger for tæt med de andre navne. Gør i hvert fald ikke noget.. Kan slet ikke se problemet.. Og hvis i kan lide navnet synes jeg det er det i skal vælge... Ville næsten være synd at gå væk fra D'navne:-)

Tak for din mening

min mand mente også det var synd at gå væk fra d navnene især når vi ved det er den sidste og ender nok mest med at være op til min mand da han er sværest i det med navne  

Anmeld

3. marts 2015

mortilsilke

Hvad med Darius, Demetri eller Dominick? 

Anmeld

3. marts 2015

Kløver

mortilsilke skriver:

Hvad med Darius, Demetri eller Dominick? 

Ikke lige vores smag, men tak for forslag 

Anmeld

4. marts 2015

IngenKoPåIsen

Jeg har stemt med i, men jeg synes egentlig ikke navnet uanset hvad, er så pænt. Jeg synes heller ikke rigtig det passer med dine andre børns navne. Sorry!

Jeg har andre forslag til navne der starter med D:
Didrik

Damien

Dennis

Ditlev

Dirch

Dexter

Huuuuuha.. D er ikke et nemt bogstav

Anmeld

4. marts 2015

majba

Årgangs Mor skriver:

Jeg har i forvejen Daniel og David og Dina. Vi venter en lillebror og har snakket om navnet Danny/Danni først var jeg mest til Danny men synes det virker meget amerikansk og ved ikke om jeg er mere til Danni 

synes også lidt at Danny går tonelejer nedad hvor Danni går det mere opad i den lysere tone 

Syntes i skal vælge et andet navn og ikke et der starter med D. Syntes der bliver mere "vi skal have en med D" isted for at tænkte "det her er et rigtig smukt navn, det skal vores barn hedde" 

Så jeg stemmer for et andet navn 

Anmeld

4. marts 2015

Kløver

majba skriver:

Syntes i skal vælge et andet navn og ikke et der starter med D. Syntes der bliver mere "vi skal have en med D" isted for at tænkte "det her er et rigtig smukt navn, det skal vores barn hedde" 

Så jeg stemmer for et andet navn 

Det går min mand ikke med til og vi synes netop Danni er et pænt navn. Jeg kunne aldrig drømme om at give mine børn navne jeg ikke Kunne li Daniel og David har jeg altid synes var smukke navne og Dina faldt vi over tilfældigt og tænkte ikke over at det var et d navn af samme årsag er de andre d navne udelukket da jeg ikke synes om dem 

danni/Danny har vi tidligere haft oppe at vende og hældte faktisk lidt imellem Daniel og Danni da vi ventede vores 1 

Anmeld

4. marts 2015

NGV

Årgangs Mor skriver:

Jeg har i forvejen Daniel og David og Dina. Vi venter en lillebror og har snakket om navnet Danny/Danni først var jeg mest til Danny men synes det virker meget amerikansk og ved ikke om jeg er mere til Danni 

synes også lidt at Danny går tonelejer nedad hvor Danni går det mere opad i den lysere tone 

Jeg har en fætter der hedder det, og det staves Dani

Anmeld

4. marts 2015

emsaroto

Altså jeg synes ikke det er det samme navn .. 

Jeg synes de udtales forskelligt, det der i eller y det giver bare forskellig lyd. 

Men jeg synes bedst om Danny  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.