Hvilken stavemåde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2015

modesty

Årgangs Mor skriver:

Jeg ved det faktisk kun fordi jeg søgte navnebetydning på navnet, ellers anede jeg eet ikke og havde ikke selv tænkt tanken. Men nu må vi se hvad vi ender op med 

Okay, men der er ret mange der ved det.  Jeg har f.eks hele to bekendte der hedder Daniel, men bliver kaldt Danny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2015

TNBC

modesty skriver:

Okay, men der er ret mange der ved det.  Jeg har f.eks hele to bekendte der hedder Daniel, men bliver kaldt Danny.

Jeg vidste det også. Det er Danny eller Dan, som kælenavn for Daniel.

Anmeld

2. marts 2015

LinLin

Jeg ville stave det med i - så hænger det bedst sammen med de andres navne - men jeg synes det er alt for tæt på Daniel  Det snakkede du også om at David var og det er da trods alt noget anderledes 

Anmeld

2. marts 2015

Mette og co

Dannie ��

Er den eneste måde det navn er pænt på i mine øjne - måske fordi min storebror hedder det.

Anmeld

2. marts 2015

Kløver

Lisette W skriver:

Jeg syntes også at Dante er et super sødt navn. Nogle gange skal man gå og sige navnet højt for sig selv, eller høre det nogle gange før man finder ud af hvor godt det er, så hvis du siger navnet for høj for din kæreste/mand kan det være han ombestemmer sig

Andre sødt navn med D er Dario, Drich og Ditmar

Min mand var så slet ikke med på navnet Dante 

Anmeld

2. marts 2015

Kløver

LinLin skriver:

Jeg ville stave det med i - så hænger det bedst sammen med de andres navne - men jeg synes det er alt for tæt på Daniel  Det snakkede du også om at David var og det er da trods alt noget anderledes 

Ja og sjovt nok synes jeg Daniel og David er tættere end Daniel og Danni/Danny   

Anmeld

2. marts 2015

Ceeh

Årgangs Mor skriver:

Jeg har i forvejen Daniel og David og Dina. Vi venter en lillebror og har snakket om navnet Danny/Danni først var jeg mest til Danny men synes det virker meget amerikansk og ved ikke om jeg er mere til Danni 

synes også lidt at Danny går tonelejer nedad hvor Danni går det mere opad i den lysere tone 

HVad med Dean eller Dirk? Synes at dine børns flotte navne ikke helt passer sammen med Danny/Danni

Anmeld

2. marts 2015

Olaf

Jeg kan godt lige danni med i

det hedder min bror  

Anmeld

2. marts 2015

Pigent

Årgangs Mor skriver:

Jeg har i forvejen Daniel og David og Dina. Vi venter en lillebror og har snakket om navnet Danny/Danni først var jeg mest til Danny men synes det virker meget amerikansk og ved ikke om jeg er mere til Danni 

synes også lidt at Danny går tonelejer nedad hvor Danni går det mere opad i den lysere tone 

Jeg kan bedst lide Danny. 

Anmeld

2. marts 2015

Bshizzle

Jeg ville ha stemt "andet".. 

Som andre skriver, så hænger Danny/Danni meget tæt på Daniel. 

- og Ja, jeg har da en ven der hedder Daniel som blir kaldt Danny.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.