Ung, parforhold og børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2015

FrkZier

Vi fik vores søn da jeg var 21 og min kæreste 24, Isaak er 2år (om 1.5uge) og vi er stadig sammen. Synes ikke det har taget super hårdt på vores forhold at få barn, tværtimod næsten.
inden vi fik vores søn kunne vi godt skændes ofte, over små ligegyldige ting, nu hvor vi er blevet forældre, er vi blevet langt bedre til at 'vælge vores kampe' - det er sgu ligemeget om man har glemt at tænde opvaskeren inden man går i seng, eller glemte at sige man drak det sidste mælk, det er simpelthen ikke værd at blive sure over

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg er 21 min kæreste bliver 23 her i juni 

Vi har en datter på 1 år og venter endnu en til den 27 oktober og vi har Været sammen I 4år og 7 mdr. 

Og ja vi har både dårlige og gode dage hvem har ikke det  

Tænker osse det kommer meget an på hvor moden man er om man kan prioatere  familie livet eller man hellere vil være sammen med venner og feste i weekenderne.  

Og om man kan tilsidesætte sig selv da børn bare tager meget tid og kræfter 

Her er det familie livet vi går højst op i og så giver vi hinanden den hjælp og de pauser man nu har brug for. 

Og selv om vi da godt kan være lidt trætte og have fået nok en gang i mellem er vi aldrig der ude hvor vi vil gå hver til sit 

Anmeld Citér

22. april 2015

Annemette07

Anonym skriver:

Synes ofte man hører at unge forældre går fra hinanden eller at forholdet ikke fungere. Når jeg tænker unge forældre er det jer der blev forældre inden i blev 25. 

Så vil gerne hører alle jeres gode historier? Både op og nedture, hvor gammel i var, om det var planlagt osv. 

Jeg er 22 og min mand bliver 26 på fredag. Vi har en dreng på halvandet. Vores forhold har ikke ændret sig, tvært imod er vi blevet stærkere som par, men vi har også været gode til at tage os tid til hinanden når han er puttet. Ellers er vores forhold som det altid har været. Godt - vi har endda lige købt hus her i efteråret. Kendt hinanden 11 og været sammen i 7 af dem :-)

Anmeld Citér

22. april 2015

SaraSH

Jeg er lige fyldt 25 og min mand er 43 - vi venter vores første fælles barn om 14 dages tid 

alder er for mig intet andet end et tal! Man kan være lige så moden som 20 årrige, som en på 30! Det kommer an på hvor man kommer fra i livet og hvordan man tænker og opføre sig 

Anmeld Citér

22. april 2015

April-baby

Jeg var 18 og min kæreste 26 da jeg blev gravid, det var delvis planlagt, vi regnede ikke med at det vil gå så hurtig, men vi fortryder ingenting! Jeg er nu 19 og min kæreste 27 og nu har vi overs datter på 8 dage gammel (: og har været sammen i et år i Mandags, og her går det bare super godt, det har kun styrket overs forhold og vi elsker overs lille prut! (: 

Anmeld Citér

23. april 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg var 21 og kæresten 25 da vi fik den første. Jeg blev gravid da vi havde været kærester i 1år og boet sammen i et halvt meget planlagt

nu har vi lige fået nummer 2 her for 4mdr siden og vi er nu 24 og 28  

vi har et ret stabilt forhold, self er der uenigheder af og til, men vi skændes aldrig rigtigt som jeg hører andre gør, kun én gang har bølgerne gået rigtig højt på de 5år vi har været sammen nu  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.