Min kæreste og jeg blev kærester for 4 år siden om 1,5 måned. Efter lidt over to år gik vi fra hinanden, og kort efter fandt jeg ud af at jeg var gravid.
I løbet af graviditeten var jeg 40% af tiden i min egen lejlighed og 60% af tiden ved ham. Kunne ikke klare lugten af min lejlighed eller andre steder end hans hus 
På trods af at vi var gået fra hinanden så fortsatte vi et kærestelignende forhold mht sex, ikke at se andre, give gaver til jul og alt andet der hører til et forhold.
Cirka 1,5 måned inden min datter blev født flyttede jeg hjem til ham igen. Havde dog stadig min lejlighed som backup. Her i efteråret blev vi så enige om at leje lejligheden ud og hente mine møbler osv og så have et fælles hjem.
Siden da har vi selvfølgelig haft nogle op og nedture. Og har da også haft lyst til at opsige mine lejere og flytte tilbage til min lejlighed en enkelt gang. Men i bund og grund ved vi at det skal være os to, og at vi ikke kan undvære hinanden. Og når hun bliver større, bliver det jo også nemmere at få hende passet og have en kæresteaften i ny og næ for at pleje forholdet.
Vores datter er lidt over 8 mdr nu
Anmeld
Citér