Anonym skriver:
Synes ofte man hører at unge forældre går fra hinanden eller at forholdet ikke fungere. Når jeg tænker unge forældre er det jer der blev forældre inden i blev 25.
Så vil gerne hører alle jeres gode historier? Både op og nedture, hvor gammel i var, om det var planlagt osv. 
jeg blev gravid ved et uheld, med den perfekte mand, for snart 5 år siden, dog havde vi nogle problemer som gjorde at han ikke var helt med på det med at skulle være far. men jeg kunne ikke få en abort. jeg var lige blevet 23 da jeg fandt ud af jeg var gravid og min kæreste lige blevet 28.
vi gik fra hinanden 10 dage efter jeg fandt ud af jeg var gravid, men fandt så sammen igen og så skred han lige inden jeg skulle føde. da vores datter var 1 1/2 måned kom han så tilbage til mig, og grundet umodenhed fra hans side fik jeg nok da vores datter var 5 mdr ca.
jeg var knust han var min drømme mand... Vi snakkede ikke sammen i 3 år. kun gennem statsforvaltningen, til den dag for 5 mdr siden hvor vi mødtes efter min morfars bisættelse. og følelserne kom frem og vi havde en fantastisk weekend sammen, og vi kunne næsten ikke slippe hinanden, og han spurgte mig om jeg havde lyst til at prøve igen, at vi kunne blive en familie.
jeg boede i jylland og han bor i kbh, men det skulle ikke stoppe os, for en små 4 mdr siden så han så sin datter for første gang siden hun var 1 år (vil ikke komme ind på den del) og nu er jeg flyttet til sjælland igen og vi har det bedre sammen end nogensinde...
jeg har altid vidst at vi skulle ende sammen igen, den dag vi begge var klar til hinanden, og nu har vores skønne datter sin mor og far.
der er mange der går fra hinanden, unge som gamle, og jeg er så glad for jeg er sammen med min datters far igen og at vi har det så godt sammen nu, syntes selv der er mange unge enlige forældre, og det er synd, men igen en enlig mor/far kan være lige så godt og i nogen tilfælde bedre end et dårligt mor og far forhold 
Anmeld
Citér