NF med høj risiko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2015

gulisa

Papillon skriver:

Helt uventet viste nakkefoldsscanningen en høj risiko, og jeg har fået tid til moderkagebiopsi og der er svar i starten af næste uge. Indtil da er der ikke meget andet at gøre end at vente og håbe på det bedste.

Er der andre, der har haft høj risiko og endt med et raskt barn alligevel? Eller kender nogen, der har? 

Tallet holder jeg lige for mig selv, indtil det hele er overstået.

Jeg havde det samme som dig med min nr 2 og det hele viste til sidste ende at det var et sundt rask barn jeg ville få og han er sund og rask jeg håber det bedste for dig krydser finger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2015

Lilje82

Har du hørt noget om de foreløbige svar?

Anmeld

2. marts 2015

Papillon

Lilje82 skriver:

Har du hørt noget om de foreløbige svar?

Nej ikke endnu. Men håber da det er positivt, at vi ikke er blevet ringet op i dag  Hvis alt var normalt, ville de nemlig bare sende svar med posten.

Anmeld

2. marts 2015

Maja_4000

3. marts 2015

Barbamama

Vi fik tallet 1:151 og fik en rask dreng. Jeg fik også en moderkagebiopsi. 

Anmeld

3. marts 2015

mortilfreja

Krydser for et godt svar

Anmeld

3. marts 2015

Lilje82

Papillon skriver:

Nej ikke endnu. Men håber da det er positivt, at vi ikke er blevet ringet op i dag  Hvis alt var normalt, ville de nemlig bare sende svar med posten.

Det tror jeg helt bestemt det er <3

Anmeld

3. marts 2015

Papillon

Nu har vi fået svar. Jeg blev ringet op tidligere i dag og fik at vide, at fosteret har downs syndrom. Vi skal til samtale på hospitalet i morgen og regner med at afbryde graviditeten, så snart det er muligt.

Risikoen, der blev givet ved NF, var 1:4. Det skulle åbenbart ikke ende som en af de fantastiske mirakelhistorier 

Anmeld

3. marts 2015

Kløver

Papillon skriver:

Nu har vi fået svar. Jeg blev ringet op tidligere i dag og fik at vide, at fosteret har downs syndrom. Vi skal til samtale på hospitalet i morgen og regner med at afbryde graviditeten, så snart det er muligt.

Risikoen, der blev givet ved NF, var 1:4. Det skulle åbenbart ikke ende som en af de fantastiske mirakelhistorier 

Åh nej det er jeg rigtig ked af at høre 

Anmeld

3. marts 2015

BigHope13

Papillon skriver:

Åha nej sender jer alverdens kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.