EnGodMor skriver:
I stedet for at lukke døren til datterens værelse,så hun faktisk bliver gemt væk, så hunden kan være der, så havde jeg valgt at Gøre det omvendt.
Lukke døren til hunden i bryggerset, så datteren kunne være der.
Jeg synes personligt at datteren er vigtige end hunden, men det er måske bare mig
Så mit råd ville være at sætte hundekurven eller hundeburde i bryggerset, og lade hunden sove derude om natten.
Hmm.... Det synes jeg da var en temmelig malplaceret/dum kommentar:
"Jeg synes personligt du datteren er vigtige end hunden, men det er måske bare mig".
Døren har været lukket til værelset om natten indtil nu - både pga. hunden, men også fordi jeg anser det som værende helt normalt! Små børn kommer tidligt i seng, voksne er længere oppe, der larmes måske lidt, man lukker døren for at barnet får ro og ikke vågner!
Nu hvor min datter er så stor at hun kan komme ud af sengen i stedet for at kalde, vil jeg gerne åbne døren! Hvordan tolker du det som at hunden er vigtigere??
Nå, anyway - så tyder dit svar ikke på at du har fanget essensen af mit indlæg.
I min verden er en hund ikke en genstand men et levende væsen, og fordi den har sovet i soveværelset altid, ville jeg gerne finde en løsning så den kunne blive ved med det.
Heldigvis har jeg fået mange gode bud og tanker allerede, så dem tager jeg med videre