Budget - rådighedsbeløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2015

esioul

komnubaby skriver:

Hold da op hvad arbejder din mand med og hvad er du ved at uddanne dig som?  Hvis jeg må spørge synes det er vildt så mange penge vi danskere tjener

han arbejder med it og jeg læser til pædagog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Kærlighediminmave

God-mor skriver:

Ej hvor sjovt, jeg er også hjemmehjælper, men valgte at tage en HF, mens datteren er lille så jeg har den hvis jeg en dag for lyst til at læse videre. Men det vigtigste er også bare at man er glad for det man laver 

Jeg har også en hg ved siden af (ikke noget særligt men den er der) men er ikke i tvivl om at det er her jeg skal være, selvom lønnen ikke er den fedeste

Anmeld

20. februar 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

han arbejder med it og jeg læser til pædagog

Ah okay  

Anmeld

20. februar 2015

Lucky05

I gennemsnit 53.000 kr om måneden. Varierer meget fra måned til måned. 

25.000 går til budget. (Inkl. Benzin)

Vi har desværre et højt forbrug. :/ ville gerne spare mere op, end vi gør. Men sådan er det. 

Min mand vil hellere nyde livet. 

Anmeld

20. februar 2015

AnnaK89

Vi har imellem 35-38.000 kr om måneden udbetalt (afhængigt af hvor meget arbejde manden har) inkl børnepenge. Jeg er på su. 

Lige nu ligger vi ca. 17.000 kr på budgettet. Men vi snakker om huskøb, så vil der komme en lille stigning til omkring 18.000-19.000 kr, da nogle udgifter stiger og andre falder.

Lige nu har vi ca. 20.000 kr i rådighedsbeløb. Glæder mig til at være færdig på studiet, så skulle indtægten gerne stige med 6000-7000 kr 

Anmeld

20. februar 2015

God-mor

komnubaby skriver:

Jeg har også en hg ved siden af (ikke noget særligt men den er der) men er ikke i tvivl om at det er her jeg skal være, selvom lønnen ikke er den fedeste

Nu stopper du altså, jeg har også en HG Tog den direkte efter 9. klasse, da jeg ikke vidste hvad jeg ville. Pusigt Men du har ret det er rart at have noget at falde tilbage på, hvis der skulle ske noget 

Anmeld

20. februar 2015

Kærlighediminmave

God-mor skriver:

Nu stopper du altså, jeg har også en HG Tog den direkte efter 9. klasse, da jeg ikke vidste hvad jeg ville. Pusigt Men du har ret det er rart at have noget at falde tilbage på, hvis der skulle ske noget 

Haha netop tog den også med det samme fordi jeg kun var 16 og ikke vidste hvad jeg skulle, var jo så ung  

Anmeld

20. februar 2015

Zelinasmor

Jeg er enlig mor på SU. Har med boligstøtte og børnepenge ca. 15.500kr. De 10.500 går til budget så vi har 5000 til mad, hygge, frisør, opsparing osv. Synes det er svært at få til at rende rundt 

Anmeld

20. februar 2015

God-mor

komnubaby skriver:

Haha netop tog den også med det samme fordi jeg kun var 16 og ikke vidste hvad jeg skulle, var jo så ung  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.