realistisk at gå hjem efter fødsel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.870 visninger
40 svar
3 synes godt om
14. februar 2015

migxher

Ja som overskriften siger, hvor realistisk lyder det at gå hjem efter fødslen.?  vi bor kun 1,5 km fra fødegangen og har ikke bil, så jeg tænker lidt på måske at trille hjem med baby i barnevognen. Når jeg skal føde tager vi dog en taxi. 

Bybus er ikke rigtig en mulighed da så alligevel skal gå det meste af vejen, bussen stopper nemlig et godt stykke fra hvor vi bor. 

Ville i have kunne gå hjem efter fødslen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

An&Jo

migxher skriver:

Ja som overskriften siger, hvor realistisk lyder det at gå hjem efter fødslen.?  vi bor kun 1,5 km fra fødegangen og har ikke bil, så jeg tænker lidt på måske at trille hjem med baby i barnevognen. Når jeg skal føde tager vi dog en taxi. 

Bybus er ikke rigtig en mulighed da så alligevel skal gå det meste af vejen, bussen stopper nemlig et godt stykke fra hvor vi bor. 

Ville i have kunne gå hjem efter fødslen? 

Ja det ville jeg godt have kunnet.. Men tror det kommer meget an på hvordan fødslen har været og hvor meget man er gået i stykker.. Min søster kunne ikke selv være gået hjem for eksempel, hun havde alt for ondt ovenpå en stor bristning.. 

Anmeld

14. februar 2015

Noahmor

Kommer helt an på fødslen. Jeg kunne godt have gjort det efter anden fødsel, men ikke den første. Men det er vel bare at vurdere og hvis du ikke kan må I låne en autostol og tage en taxa. 

Anmeld

14. februar 2015

LinLin

1,5 km kunne jeg nok godt have gået, menville da helst køres 

hvis I ikke har autostol til baby kunne far gå med barnevogn og du tage taxa?

Anmeld

14. februar 2015

migxher

LinLin skriver:

1,5 km kunne jeg nok godt have gået, menville da helst køres 

hvis I ikke har autostol til baby kunne far gå med barnevogn og du tage taxa?

Vi har nemlig ikke stol til baby så det kunne da helt sikkert være en mulighed

Anmeld

14. februar 2015

SandraXOXO

Troede egentlig ikke en nyfødt måtte være ude særlig længe lige efter fødsel? Jeg ville nok ikke ha kunne gå hjem efter mine tre fødsler, selv om jeg ikke bristede slemt- havde jeg så ondt og var svimmel og utilpas når jeg stod op. 

Anmeld

14. februar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg kunne godt nok ikke gå særlig langt efter fødslen. Havde mange smerter. Så det kommer nok an på fødslen som mange skriver. 

Kunne dårligt gå ned til bilen...

Anmeld

14. februar 2015

migxher

Troede egentlig ikke en nyfødt måtte være ude særlig længe lige efter fødsel? Jeg ville nok ikke ha kunne gå hjem efter mine tre fødsler, selv om jeg ikke bristede slemt- havde jeg så ondt og var svimmel og utilpas når jeg stod op. 

De må vist bare ikke stå ude og sove  en lille tur burde ikke Gøre noget. Det tager jo ikke mere end 20 min Ca. 

Anmeld

14. februar 2015

sne190810

Min veninde gjorde det.

jeg kan, ærligt, overhoved ikke helt huske om jeg ville have kunne det dengang jeg fødte. Men det tror jeg da :-P 

men som andre siger, kommer det nok an på hvordan du har klaret dig igennem fødslen. 

Anmeld

14. februar 2015

migxher

Jaah jeg må vist vente og se Hvordan det går. Og ellers må far jo gå hjem med baby og mig i taxi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.