nu det nok, nu skal jeg tabe mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.524 visninger
34 svar
17 synes godt om
11. februar 2015

helle85

nu er jeg fast besluttet på at jeg skal ændre kost vaner og at det skal lykkes at tabe mig og holde fast ved det lige meget hvad der sker

jeg har prøvet at tabe mig flere gange men hver gang sker der nogen andre ting som er vigtiger at bruge energi på 

nogen der også er i gang med at tabe sig eller som vil være med for at holde det igang???

også vi evt kan hjælpe hinanden med nogen gode opskrifter og forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
helle85 skriver:

nu er jeg fast besluttet på at jeg skal ændre kost vaner og at det skal lykkes at tabe mig og holde fast ved det lige meget hvad der sker

jeg har prøvet at tabe mig flere gange men hver gang sker der nogen andre ting som er vigtiger at bruge energi på 

nogen der også er i gang med at tabe sig eller som vil være med for at holde det igang???

også vi evt kan hjælpe hinanden med nogen gode opskrifter og forslag

Jeg skal også i gang igen!

Har været på lchf et par måneder og elsker det! - Det er desværre bare for dyrt til mit budget, så jeg må finde på noget andet :/

Jeg vil gerne af med 15-20 kg. Hvad er dit mål?

Anmeld

11. februar 2015

helle85

MummiT skriver:

Jeg skal også i gang igen!

Har været på lchf et par måneder og elsker det! - Det er desværre bare for dyrt til mit budget, så jeg må finde på noget andet :/

Jeg vil gerne af med 15-20 kg. Hvad er dit mål?

jeg ved ikke præcis hvad jeg vejer nu bestiller en vægt imorgen så regner med den kommer fredag. 

mit fulde mål vil nok være omkring 35-40 kilo (regner med at jeg vejer omkring 100)

men til start vil jeg være glad for bare at komme ned under 90 kilo

jeg har heller ikke buget til at følge alle de kure der er, men vil prøve at skære alt hvad der heder sodavan og slik væk. også spise noget mere frugt og grønt, 

spise et stykke brød til morgen mad med agurk og tomat og weekenden bage nogen grov boller.

og da børnene ikke er så meget for alle mulige ting så beholder vi de almindelig retter mad også jeg køber grønsager som jeg få til (min mand spiser kun med fredag - søndag da han arbejder aften)

jeg tror jeg køber noget vasa kanel knækbrød til i de svære tider hvor jeg bare bliver nød til at have noget sødt

også vil jeg fast gå en tur dagligt 

det er min plan til at starte med

Anmeld

11. februar 2015

komodo

im in 

Anmeld

11. februar 2015

Michella2

Jeg er i gang.. Har smidt snart 10 kg.. Mangler stadig 20  altid rart med opbakning! 

Anmeld

11. februar 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg vil være med!!! Skal også lige have købt mig en vægt først. 

Anmeld

11. februar 2015

helle85

jeg skriver lige at fælles svar 

det er positivt at der er fler der vil være med.

skal vi fine en fælles veje dag også skrive det her eller har i nogen forslag

Anmeld

11. februar 2015

helle85

komodo skriver:

im in 

jeg har skrevet fælles svar

Anmeld

11. februar 2015

helle85

Michella2 skriver:

Jeg er i gang.. Har smidt snart 10 kg.. Mangler stadig 20  altid rart med opbakning! 

hvor er det godt gået

har du gjort noget specielt for at tabe så meget??

Anmeld

11. februar 2015

helle85

Aisha skriver:

Jeg vil være med!!! Skal også lige have købt mig en vægt først. 

har lige skrevet et fælles svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.