Lady Marion <3 skriver:
Som jeg har skrevet før , klart hyg hvis kvinden har lyst :-) men (også som skrevet før) tror jeg mange kvinder føler de skal tilfredsstille deres mænd selvom de ikke selv har lysten og det dræber et ellers godt forhold . Det er de færreste nybagte mødre der tænker sex - eller jeg skal tilfredsstille min mand midt i en presset periode psykisk/fysisk
Hold da op der bliver givet godt med generaliseringspenslen her 
Og hvorfor dræber det et forhold mere at kvinden liiige må træde til og give sin mand lidt hygge, end at han må gå og "sulte"?
Det kan godt være at han kan lette trykket selv, men det er - håber jeg da - ikke det samme, som at være intim med sin kvinde.
Og jeg har da læst herinde, at der er mange, der glæder sig til at få sin krop igen efter graviditeten. Det tolker jeg da også som at de savner kvindeligheden - og dermed også at være kvinde for sin mand.
Jeg har da også en romantisk drøm om at falde helt i svime over at se min mand med vores kommende barn i armene og elske ham højere end nogen sinde, fordi vi har lavet det smukke menneske sammen. Og hvis det ikke skulle gøre mig lidt hed visse steder så ved jeg ikke hvad der så skulle 
Jeg fik lyst til min mand kort efter fødslen og det var på trods af at jeg var i den største sorg. Så min teori er at husker man at mærke efter, så er lysten der også!
Anmeld