Hvornår sex efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2015

Lady Marion <3

migxher skriver:

Meeen nu kan du jo ikke sige noget om hvordan andre føler medmindre du er tankelæser. At du følte sådan betyder jo ikke at alle nye mødre føler sådan  Du kan jo ganske vist tro alt det du vil men hvis du ikke har noget at have det i er det jo bare genereliserende tanker. 

Nu er jeg mor til 3 - har en masse veninder med børn og har gået i 3 forskellige mødregrupper -- størstedelen har ikke haft overskud til sex- eller overskuddet til at tilfredsstille manden - men thumbs up til alle jer sex hungrende nybagte mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

migxher

Lady Marion <3 skriver:

Nu er jeg mor til 3 - har en masse veninder med børn og har gået i 3 forskellige mødregrupper -- størstedelen har ikke haft overskud til sex- eller overskuddet til at tilfredsstille manden - men thumbs up til alle jer sex hungrende nybagte mødre

Som skrevet, stadig utrolig generaliserende at tror at alle nye mødre bliver tvunget til at gøre deres mænd tilfreds 

Anmeld

12. februar 2015

Beem82

Lady Marion <3 skriver:

Som jeg har skrevet før , klart hyg hvis kvinden har lyst :-) men (også som skrevet før) tror jeg mange kvinder føler de skal tilfredsstille deres mænd selvom de ikke selv har lysten og det dræber et ellers godt forhold . Det er de færreste nybagte mødre der tænker sex - eller jeg skal tilfredsstille min mand midt i en presset periode psykisk/fysisk 

Hold da op der bliver givet godt med generaliseringspenslen her 

Og hvorfor dræber det et forhold mere at kvinden liiige må træde til og give sin mand lidt hygge, end at han må gå og "sulte"? 

Det kan godt være at han kan lette trykket selv, men det er - håber jeg da - ikke det samme, som at være intim med sin kvinde.

Og jeg har da læst herinde, at der er mange, der glæder sig til at få sin krop igen efter graviditeten. Det tolker jeg da også som at de savner kvindeligheden - og dermed også at være kvinde for sin mand. 

Jeg har da også en romantisk drøm om at falde helt i svime over at se min mand med vores kommende barn i armene og elske ham højere end nogen sinde, fordi vi har lavet det smukke menneske sammen. Og hvis det ikke skulle gøre mig lidt hed visse steder så ved jeg ikke hvad der så skulle 

Jeg fik lyst til min mand kort efter fødslen og det var på trods af at jeg var i den største sorg. Så min teori er at husker man at mærke efter, så er lysten der også!

Anmeld

13. februar 2015

Gabriel

Natteravnen skriver:

Og havde du læst de FÅ indlæg i denne tråd, havde du også bemærket at jeg skrev til TS at det var mig der var galt på den i den forbindelse  Men den tid havde du nok ikke lige idag. 

Jeg læste skam at du skrev husk de 8 uger. Hvilket man ikke behøver. Så har læst hvad du skrev.

Anmeld

16. februar 2015

EAF

Gabriel skriver:

Jeg læste skam at du skrev husk de 8 uger. Hvilket man ikke behøver. Så har læst hvad du skrev.

Åbenbart ikke, når du citere mit FØRSTE indlæg  Men bevares  Der er løbet meget vand under broen siden, vigtigere ting at tage sig til på min side af skærmen 

Anmeld

17. februar 2015

Mor til F

Vi prøvede første gang efter 14 dage, da vi begge havde lyst  

Det var på ingen måde rart for mig.  Det gjorde ondt og føltes som om,  jeg havde en kæmpe hudafskrabning indvendig

Derfor stoppede vi hurtigt igen. 

Jeg tror der gik ca 4 måneder,  før det begyndte at være normalt igen.

Vi tog det i mit tempo,  da jeg fik AKS. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.