Hvornår sex efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.021 visninger
35 svar
16 synes godt om
10. februar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Min søn er lidt over en uge gammel og jeg bløder desværre stadig. Ved godt at det er normalt. Men jeg savner at have sex med min bedre halvdel. Er godt klar over at man skal bruge kondom. 

Vil bare høre jer der blev syet efter fødsel hvornår I havde sex for første gang? Gjorde det ondt? Føltes det anderledes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

Gabriel

Jeg blev syet og vi havde sex første gang efter 3 uger men det blev en dårlig oplevelse for mig. Jeg var øm indvendigt og havde svært ved at koncentrere mig. Vi prøvede igen en uges tid efter og der føltes det bare anderledes end normalt men det var ikke ubehageligt. Nu er vores søn knap to måneder og vores sexliv er tilbage i topform så det er fantastisk

Anmeld

10. februar 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Gabriel skriver:

Jeg blev syet og vi havde sex første gang efter 3 uger men det blev en dårlig oplevelse for mig. Jeg var øm indvendigt og havde svært ved at koncentrere mig. Vi prøvede igen en uges tid efter og der føltes det bare anderledes end normalt men det var ikke ubehageligt. Nu er vores søn knap to måneder og vores sexliv er tilbage i topform så det er fantastisk

Ok. Og du var vel stoppet med at bløde? Puha... Så længe endnu hvis vi skal vente til efter 3 uger. Kunne din mand godt holde det ud? 

Anmeld

10. februar 2015

Gabriel

Nej jeg hjalp ham gerne på andre måder allerede efter tre dage og efter to uger kunne han godt begynde at røre lidt ved mig men ellers så tilfredsstillede jeg ham på andre måder mens jeg glædede mig til at få noget retur

Jeg var stoppet med at bløde før vi prøvede første gang

Anmeld

10. februar 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Gabriel skriver:

Nej jeg hjalp ham gerne på andre måder allerede efter tre dage og efter to uger kunne han godt begynde at røre lidt ved mig men ellers så tilfredsstillede jeg ham på andre måder mens jeg glædede mig til at få noget retur

Jeg var stoppet med at bløde før vi prøvede første gang

Ok. Nej, der er nok ikke andet for... 

Anmeld

10. februar 2015

Beem82

Jeg blødte stadig noget, da vi sexede første gang efter fødslen. Mener det var ca 2 uger efter. Det var ikke rart overhovedet, livmoderen føltes øm og det hev i stingene (havde 3) så det droppede vi hurtigt. Så snart stingene var væk var det betydeligt rarere og med lidt glidecreme så kørte det for os 

Anmeld

10. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

3 uger efter fødslen. Jeg blødte ikke mere og var heller ikke hævet eller havde ondt. 

For din egen skyld, så vent til du ikke er hævet eller øm, uanset hvor utålmodige I er. Det kan blive en vildt dårlig oplevelse hvis I tager chancen, inden din krop er klar.

det er helt normalt at der går nogle måneder.

Anmeld

10. februar 2015

Papillon

Vi prøvede første gang 2-3 uger efter. Det var helt fint. Blødte kun lidt på det tidspunkt, og trådene fra sygningen var forsvundet 

Anmeld

10. februar 2015

Mettefpigen

Vi havde sex efter ca 6 uger og det gjorde ondt!.... Men stille og roligt efter noget tid gik det bedre....

Anmeld

10. februar 2015

EAF

Omsorgsgiver skriver:

Min søn er lidt over en uge gammel og jeg bløder desværre stadig. Ved godt at det er normalt. Men jeg savner at have sex med min bedre halvdel. Er godt klar over at man skal bruge kondom. 

Vil bare høre jer der blev syet efter fødsel hvornår I havde sex for første gang? Gjorde det ondt? Føltes det anderledes?

Husk nu de 8 uger! 

Begriber ikke man har lyst så hurtigt. 

Vi forsøgte første gang 6 mrd. efter fødslen, men gennemførte ikke. Først 8-9 mrd. havde vi regulært samleje. Ingen ubehag her. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.