Hvornår sex efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2015

Christabelle

Mener først vi havde sex 3 mdr efter fødslen...

Blev syet en del indvendigt og havde barselsflåd i ca 6 uger. 

Jeg turde simpelthen ikke før for jeg havde SÅ ondt i lang tid efter. I ca 2,5 mdr føltes det som om hele mit underlig var ved at falde ud hver gang jeg bevægede mig, så kunne altså ikke få mig selv til at prøve før.

Havde i øvrigt slet ikke lysten før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

Linkae

11-12 dage efter sidste fødsel... Bristede dog ikke. Det har altid været vigtigt for mig, at komme igang igen så hurtigt som muligt da det også skulle gøre det nemmere at få det ordentlig op at køre igen sagde både jdm og læge dengang. Så jeg satser også på at der efter denne her fødsel hurtigt er gang i det igen jo mindre jeg naturligvis nedkommer før tid nu det er tvillinger.. 

Anmeld

12. februar 2015

Lady Marion <3

Jeg er mest målløs over at jeres mænd ikke kan vente længere og at i så må gøre andet for at tilfredsstille dem ����seriøst ???

Anmeld

12. februar 2015

Rengyduck

Lady Marion <3 skriver:

Jeg er mest målløs over at jeres mænd ikke kan vente længere og at i så må gøre andet for at tilfredsstille dem ����seriøst ???

Det er altså et ganske naturligt behov  Og mændene har jo ikke været igennem det samme - graviditet og fødsel og hormonræs - så det er da bare rart at deres lyst er intakt (i de fleste tilfælde) 

Anmeld

12. februar 2015

Lady Marion <3

Rengyduck skriver:

Det er altså et ganske naturligt behov  Og mændene har jo ikke været igennem det samme - graviditet og fødsel og hormonræs - så det er da bare rart at deres lyst er intakt (i de fleste tilfælde) 

Klart men den må de sgu da klare selv , en nybagt mor har rigeligt at se til , ømt underliv , ingen søvn , hormoner i kog !!! Jeg tænkte sgu ikke just på sex de første 5/9 uger efter , men fandeme nej om jeg så skulle servicere min mand ��det er da første skridt til et sex liv på afveje . ( med mindre kvinden ikke kan holde fingrene væk , tænker dog det er de færreste kvinder der har det sådan lige efter en fødsel)

Anmeld

12. februar 2015

Missy_B

Lady Marion <3 skriver:

Klart men den må de sgu da klare selv , en nybagt mor har rigeligt at se til , ømt underliv , ingen søvn , hormoner i kog !!! Jeg tænkte sgu ikke just på sex de første 5/9 uger efter , men fandeme nej om jeg så skulle servicere min mand ��det er da første skridt til et sex liv på afveje . ( med mindre kvinden ikke kan holde fingrene væk , tænker dog det er de færreste kvinder der har det sådan lige efter en fødsel)

Nu er sex , og hvor meget sex fylder i ens parforhold jo meget forskelligt fra person til person. Her gik vi i gang 3 uger efter fødslen, og det var MIT behov at gå i gang der, min mand kan godt gå længere uden. Nogle par prioriterer sex med eller uden penetration ret højt, nylig fødsel eller ej, det vigtigste er vel at folk først gør det når de selv føler sig helt klar herpå

Anmeld

12. februar 2015

Lady Marion <3

Missy_B skriver:

Nu er sex , og hvor meget sex fylder i ens parforhold jo meget forskelligt fra person til person. Her gik vi i gang 3 uger efter fødslen, og det var MIT behov at gå i gang der, min mand kan godt gå længere uden. Nogle par prioriterer sex med eller uden penetration ret højt, nylig fødsel eller ej, det vigtigste er vel at folk først gør det når de selv føler sig helt klar herpå

Ja bare at de gør hvad de føler for og ikke hvad der forventes :/

Anmeld

12. februar 2015

migxher

Lady Marion <3 skriver:

Altså hvis man har lysten til lige at hjælpe lidt til, give et blowjob osv. Hvorfor må man så ikke det? Jeg tvivler på at det er fordi mændende tvinger deres kærester til at gøre det. 

Og nu har de kære mænd jo ikke været igennem en fødsel på egen krop, så deres lyst er jo nok stadig rimelig intakt, den forsvinder jo ikke bare fordi de pludselig er fædre. 

Bare fordi man ikke kan have penis-i-skede sex, pga syning, blødning osv. kan man jo godt have sex og være intim på andre måder.

Anmeld

12. februar 2015

Lady Marion <3

migxher skriver:

Altså hvis man har lysten til lige at hjælpe lidt til, give et blowjob osv. Hvorfor må man så ikke det? Jeg tvivler på at det er fordi mændende tvinger deres kærester til at gøre det. 

Og nu har de kære mænd jo ikke været igennem en fødsel på egen krop, så deres lyst er jo nok stadig rimelig intakt, den forsvinder jo ikke bare fordi de pludselig er fædre. 

Bare fordi man ikke kan have penis-i-skede sex, pga syning, blødning osv. kan man jo godt have sex og være intim på andre måder.

Som jeg har skrevet før , klart hyg hvis kvinden har lyst :-) men (også som skrevet før) tror jeg mange kvinder føler de skal tilfredsstille deres mænd selvom de ikke selv har lysten og det dræber et ellers godt forhold . Det er de færreste nybagte mødre der tænker sex - eller jeg skal tilfredsstille min mand midt i en presset periode psykisk/fysisk 

Anmeld

12. februar 2015

migxher

Lady Marion <3 skriver:

Som jeg har skrevet før , klart hyg hvis kvinden har lyst :-) men (også som skrevet før) tror jeg mange kvinder føler de skal tilfredsstille deres mænd selvom de ikke selv har lysten og det dræber et ellers godt forhold . Det er de færreste nybagte mødre der tænker sex - eller jeg skal tilfredsstille min mand midt i en presset periode psykisk/fysisk 

Meeen nu kan du jo ikke sige noget om hvordan andre føler medmindre du er tankelæser. At du følte sådan betyder jo ikke at alle nye mødre føler sådan  Du kan jo ganske vist tro alt det du vil men hvis du ikke har noget at have det i er det jo bare genereliserende tanker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.