Må jeg se din tatovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2015

Babyklokke

Jeg har også lidt forskellige :-) 

Den store på siden og den på armen betyder som sådan ikke noget. 

Dem på fingrene har jeg sammen med min mand <3

og nemo fisken har jeg fordi jeg arbejdede på restaurant nemo i hundested og det var alle der fik sådan en :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2015

FrkC

NNL skriver:

Den er vildt flot, og minder en del om det jeg godt kunne tænkte mig Gør det ondt på foden? Har en veninde med 8 tatoveringer, som siger at hun hellere vil have lavet en på ribbenene igen end en mere på foden 

Jeg synes faktisk ikke det gjorde så ondt. Jeg havde forventet at det var meget værre. Nederst i 'det nederste hjerte' gjorde det lidt ondt, men slet ikke så meget at det ikke var til at holde ud 

Anmeld

6. februar 2015

1974

NNL skriver:

Ej hvor fedt med en hvid tatovering!! Bliver den mere tydelig når du bliver brun om sommeren?

Nej ikke rigtig 

Anmeld

6. februar 2015

Lukas&Liam<3

lineog4 skriver:

Den første blomst er L Den midterste om er om en mælkebøtte i og den sidste et a... men vist mest mig der kan se det.

Men det er også en masse andet, det er 3 blomster (den gang havde jeg 3 børn) son snor sig ind i hinanden ikke for at trække hinanden ned men for at støtte hinanden og sammen blive smukkere. Det er også sommerfuglen som symboliserer Lia for mig med sin skønhed men også utrolige sårbarhed. Og så er det hjertet for kærlighed og 3 prikker for fortid, nutid og fremtid....

Den er så smuk, specielt historien bag 

Anmeld

6. februar 2015

Camilla <3

Jeg fik lavet denne her forrige torsdag, til minde om min far. 

Anmeld

6. februar 2015

Stimap

Jeg har to... Det var lige disse billeder jeg kunne finde, hvor man nogenlunde kan se dem :-) 

Begge citater, der betyder noget for mig personligt... Den på armen, går hele vejen rundt ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.