Må jeg se din tatovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2015

Gabriel

Jeg har et kors på underarmen med min fars underskrift skrevet henover. Lavet efter jeg mistede min far til kræft. 

Kan desværre ikke lægge billeder op her-ved ikke hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

Hertz

Her er alle mine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2015

Lukas&Liam<3

lineog4 skriver:

Har en og skal ikke have flere (selvom jeg nogen gange er fristet). Den sidder på ryg/nakke og er en tatovering der symbolisere min døde datter (jeg kan se der står hendes navn lia men det kan de fleste andre ikke)

Bliver lidt nysgerrig, har studeret den længe.. Men jeg kan ikke se det 

Anmeld

5. februar 2015

Lukas&Liam<3

lineog4 skriver:

Har en og skal ikke have flere (selvom jeg nogen gange er fristet). Den sidder på ryg/nakke og er en tatovering der symbolisere min døde datter (jeg kan se der står hendes navn lia men det kan de fleste andre ikke)

Arh, eller jo måske alligevel 

Anmeld

5. februar 2015

lineog4

Lukas&Liam<3 skriver:

Bliver lidt nysgerrig, har studeret den længe.. Men jeg kan ikke se det 

Den første blomst er L Den midterste om er om en mælkebøtte i og den sidste et a... men vist mest mig der kan se det.

Men det er også en masse andet, det er 3 blomster (den gang havde jeg 3 børn) son snor sig ind i hinanden ikke for at trække hinanden ned men for at støtte hinanden og sammen blive smukkere. Det er også sommerfuglen som symboliserer Lia for mig med sin skønhed men også utrolige sårbarhed. Og så er det hjertet for kærlighed og 3 prikker for fortid, nutid og fremtid....

Anmeld

5. februar 2015

FrkC

1Jeg fik den her i november

Anmeld

5. februar 2015

FrkC

Ups Dobbeltpost

Anmeld

5. februar 2015

Katja1987

Her er mine to, den ene for min søn, og den anden til minde om min mor.. 

Anmeld

6. februar 2015

tullemortilsnart2

har et par stykker..

har billeder af 4.. men har også 10 andre. er tusser over det meste af kroppen. 

Anmeld

6. februar 2015

NNL

lineog4 skriver:

Den er rigtig fin! Jeg kan godt se der står Lia når du siger det, ellers havde jeg ikke tænkt over det. Men rigtig smukt, også med den betydning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.