Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude,
Jeg sidder og drømmer om en tatovering af et hjerte på min fod, jeg har en på håndleddet i forvejen. Men bliver nysgerrig efter hvad andre har - så, må jeg se??
KH Nadia.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har en og skal ikke have flere (selvom jeg nogen gange er fristet). Den sidder på ryg/nakke og er en tatovering der symbolisere min døde datter (jeg kan se der står hendes navn lia men det kan de fleste andre ikke)
Jeg har disse to og jeg tror gerne jeg ville have flere
Du kan se mine på mit profilbillede
Jeg skal have lavet en stjerne mere når jeg engang er færdig med at amme Lia (de symbolerer nemlig de børn jeg har født ) og så vil jeg gerne have skrevet et citat (spejlvendt) på højre side af ryggen.
Jeg har 2 hvid ,et på hver håndled ...
en stjerne på kraveben ( den har jeg "sammen "med 3 veninder ❤️)
en sommerfugl på maven
og så en blomst på numsen
1974 skriver: Jeg har 2 hvid ,et på hver håndled ... en stjerne på kraveben ( den har jeg "sammen "med 3 veninder ❤️) en sommerfugl på maven og så en blomst på numsen
Lyser sådan en hvid een op i uv-lys?
(Det har jeg tit tænkt på )
LinLin skriver: Lyser sådan en hvid een op i uv-lys? (Det har jeg tit tænkt på )
Nej det gør de ikke
de er bare tegn med hvid blæk .. Der kan forsvinde i løbe af et år eller mere
de er et år gammel
Har denne, et kors på ryggen og et tudegrimt firben på foden
lineog4 skriver: Har en og skal ikke have flere (selvom jeg nogen gange er fristet). Den sidder på ryg/nakke og er en tatovering der symbolisere min døde datter (jeg kan se der står hendes navn lia men det kan de fleste andre ikke)
Jeg kan godt se at der står Lia.
Jeg har denne ugle på armen + et citat på foden og en sommerfugl på benet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128