Må jeg se din tatovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2015

NNL

1974 skriver:

Jeg har 2 hvid ,et på hver håndled ...

en stjerne på kraveben ( den har jeg "sammen "med 3 veninder ❤️)

en sommerfugl på maven 

og så en blomst på numsen ��

Ej hvor fedt med en hvid tatovering!! Bliver den mere tydelig når du bliver brun om sommeren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2015

NNL

Hertz skriver:

Her er alle mine

Det var ikke så lidt Tak fordi du vil dele. Må jeg spørge om du nogensinde har fortrudt nogen af dem?

Anmeld

6. februar 2015

NNL

FrkC skriver:

1Jeg fik den her i november

Den er vildt flot, og minder en del om det jeg godt kunne tænkte mig Gør det ondt på foden? Har en veninde med 8 tatoveringer, som siger at hun hellere vil have lavet en på ribbenene igen end en mere på foden 

Anmeld

6. februar 2015

Hertz

NNL skriver:

Det var ikke så lidt Tak fordi du vil dele. Må jeg spørge om du nogensinde har fortrudt nogen af dem?

Nej det har jeg ikk, de har jo alle sammen en betydning eller sjov historie. Skal helt sikkert også ha mange flere, den næste bliver vores søns navn på venstre kraveben når jeg en gang har født og er færdig med at amme.

Anmeld

6. februar 2015

NNL

lottelabs skriver:

har et par stykker..

har billeder af 4.. men har også 10 andre. er tusser over det meste af kroppen. 

Tak fordi du har delt billeder med mig Jeg bliver lige nødt til at spørge om du har fortrudt nogen af dem, eller er "bange" for at komme til det?

Det tænker jeg selv meget over, trods at jeg kun overvejer nr 2 og begge er ret små... Og igen på den anden side, man skal jo også huske at leve i nuet

Anmeld

6. februar 2015

NNL

Hertz skriver:

Nej det har jeg ikk, de har jo alle sammen en betydning eller sjov historie. Skal helt sikkert også ha mange flere, den næste bliver vores søns navn på venstre kraveben når jeg en gang har født og er færdig med at amme.

Det er godt at høre Man lever jo også kun en gang, og alt hvad der kan ses på ens krop, ligefra ar og rynker til tatoveringer, er en del af ens livshistorie

Anmeld

6. februar 2015

CarinaSB

NNL skriver:

Hej derude,

Jeg sidder og drømmer om en tatovering af et hjerte på min fod, jeg har en på håndleddet i forvejen. Men bliver nysgerrig efter hvad andre har - så, må jeg se??

KH Nadia.

Jeg har disse 3 .. 

Et kors til minde om min far

en dame 

og min ældstes søns navn .. (skal også have skrevet den mindstes) :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2015

Mama85

lineog4 skriver:

Har en og skal ikke have flere (selvom jeg nogen gange er fristet). Den sidder på ryg/nakke og er en tatovering der symbolisere min døde datter (jeg kan se der står hendes navn lia men det kan de fleste andre ikke)

Hvor er den smuk- kan sagtens se at der står Lia.

Anmeld

6. februar 2015

Mama85

NNL skriver:

Hej derude,

Jeg sidder og drømmer om en tatovering af et hjerte på min fod, jeg har en på håndleddet i forvejen. Men bliver nysgerrig efter hvad andre har - så, må jeg se??

KH Nadia.

Min yndlings er denne som jeg har mellem skulderbladene, et "monogram" for mig og min mand.

Anmeld

6. februar 2015

PernilleogLouis

Her er nogle af mine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.