Må jeg se jeres maver fra uge 31? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2015

Bissen

Her er jeg omkring uge 31-32. 

Så jeg var også ret stor, men fødte også en 3 kgs baby tre uger før termin, så hun havde en god størrelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

PrincessOnTheWay

Her er jeg 30+1 med en lille pige

Anmeld Citér

28. juni 2015

Leonora

Sådan så min mave ud i uge 30-31

Anmeld Citér

29. juni 2015

Linkaa

Her er jeg 26+2 med nr. 2 Og alle siger jeg allerede er stor... Det er meget forskelligt hvor stor man bliver, især fordi nogles mavemuskler ikke skiller sådan som andres gør. Synes du skal tage den med ro, og nyde det selvom det kan være svært. Lyt til din JM, da nogle læger altså har knap så meget forstand på forsterskøn osv. Og hvis han er bekymret, kan han vel sende dig til tilvækstscanning?

Anmeld Citér

29. juni 2015

Linkaa

Linkaa skriver:

Her er jeg 26+2 med nr. 2 Og alle siger jeg allerede er stor... Det er meget forskelligt hvor stor man bliver, især fordi nogles mavemuskler ikke skiller sådan som andres gør. Synes du skal tage den med ro, og nyde det selvom det kan være svært. Lyt til din JM, da nogle læger altså har knap så meget forstand på forsterskøn osv. Og hvis han er bekymret, kan han vel sende dig til tilvækstscanning?

Kan ikke forstå hvorfor det vender forkert, det plejer de ikke

Anmeld Citér

29. juni 2015

BigHope13

Synes din mave er rigtig fin, så lad vær med at tage dig ad af sådanne kommentarer..nemmere sagt end gjort

det første billede er jeg 30 uger henne og det andet er dagen hvor jeg blev sat igang og fødte , der var jeg 41+3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.