Må jeg se jeres maver fra uge 31? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2015

AnnaK89

Sort top - 30+0.

Blå kjole - 32+1. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

minførste

Her er det lige omvendt med maven - jeg får kommentarer på at jeg er blevet stor. Og ja, det fylder med alle de forskellige meninger! Jeg øver mig i at holde fast i, at jdm og læge siger alt er som det skal være og at Baby har det godt. 

Jeg er så 30+2 idag

Anmeld Citér

4. februar 2015

Gabriel

Ja min havde allerede lagt sig fast i 30. uge da jeg var til jordemoder. Så det kan lade sig gøre men det er meget forskelligt

Ja den bedste måde er lange ture med barnevognen. Træning i normal forstand får man ikke lige gjort noget af i starten overhovedet

Anmeld Citér

4. februar 2015

Gabriel

4. februar 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

vi vokser jo forskelligt og ikke to maver er ens.. jeg så fx ud som du gør nu da jeg fødte min anden søn.. men min første var jeg en hel del større.. så nyd du bare at din mave er lille og fin

Anmeld Citér

4. februar 2015

TrineMine86

Jeg er ikke til meget hjælp, da jeg ligger helt i den anden grøft og min mave er i den store ende.. 

Er 2. Gangs også..

billedet er fra 31+0

Anmeld Citér

4. februar 2015

TrineMine86

Jeg er ikke til meget hjælp, da jeg ligger helt i den anden grøft og min mave er i den store ende..

Er 2. Gangs også..

billedet er fra 31+0

Anmeld Citér

4. februar 2015

April-baby

Gabriel skriver:

Ja min havde allerede lagt sig fast i 30. uge da jeg var til jordemoder. Så det kan lade sig gøre men det er meget forskelligt

Ja den bedste måde er lange ture med barnevognen. Træning i normal forstand får man ikke lige gjort noget af i starten overhovedet

Okay (: for synes da godt nok det gør ondt efterhånden (: 

nej nemlig, træning må vente lidt (: 

Anmeld Citér

4. februar 2015

Gabriel

April-baby skriver:

Okay (: for synes da godt nok det gør ondt efterhånden (: 

nej nemlig, træning må vente lidt (: 

Nu er jeg bestemt ikke en af de kvinder der siger det er vidunderligt at være gravid-tværtimod!  Men ingen tvivl om at den sidste tid er den værste. Man føler sig klodset og trods maven ikke er så stor er alting stadig besværligt.  Man har ondt og er øm alle vegne hele tiden og så bliver man langsomt mere og mere utålmodig . Men når først den lille guldklump kommer op i ens arme er det det hele værd.

Trods en hård graviditet og en virkelig hård fødsel er der ingen tvivl om at jeg skal have flere .

Men ja den sidste tid er ikke det sjoveste hvis du spørger mig

Anmeld Citér

4. februar 2015

Masig

Det er jo vidt forskelligt fra person til person, hvor stor man er... Jeg ville ønske jeg var en smule mindre, for synes godt nok det er svært at være til efterhånden... Men sådan er det jo bare.. Så længe din baby har det godt, så skal du ikke tænke yderligere over hvor stor du er...

Her er mit billede fra uge 31.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.