Må jeg se jeres maver fra uge 31? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2015

Chevro

April-baby skriver:

Ja, det slog mig at min mave ikke er særlig god, da min egen læge troede jeg var i uge 25 . Min lære har spurgte om overs datter vokser som hun skal, da min mave stadig ikke er særlig stor , og kan hun allerede ha sat sig fast? For det gær godt nok ondt forneden da. Er i uge 31+4 (: 

Her er fra 30. Uge (: Har ikke lige fået taget de sidste par uger. 

Min pige sidder allerede helt nede så de kan mærke hovedet! Og ved scanning kan ansigtet ikke ses! Sådan har det været siden uge 29. 

Så jeg har store smerter når jeg går, fordi hendes hovede går på mit bækken. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

WantingBaby2012

Her er min mave fra uge 31+0 - kan huske at jeg følte mig ret stor der... Men endte med at blive meget større!! 

Og ja, som andre skriver... Det er meget individuelt hvordan/hvor meget man tager på i graviditeten - og hvor de ekstra kg sætter sig..  Du er ligeså stor/lille som du skal være, og så længe din lille pige vokser og udvikler sig som hun skal, så skal du bestemt ikke være bekymret.. 

Anmeld Citér

5. februar 2015

April-baby

WantingBaby2012 skriver:

Her er min mave fra uge 31+0 - kan huske at jeg følte mig ret stor der... Men endte med at blive meget større!! 

Og ja, som andre skriver... Det er meget individuelt hvordan/hvor meget man tager på i graviditeten - og hvor de ekstra kg sætter sig..  Du er ligeså stor/lille som du skal være, og så længe din lille pige vokser og udvikler sig som hun skal, så skal du bestemt ikke være bekymret.. 

Det hjælper når der er andre som skriver det (: min Jordemoder frugtede i uge 23+? At hun var for lille. 

håber det er iorden, at jeg sætter på billede ind her, for synes min mave er sunket lidt, men allerede? 

Anmeld Citér

5. februar 2015

April-baby

Chevro skriver:

Her er fra 30. Uge (: Har ikke lige fået taget de sidste par uger. 

Min pige sidder allerede helt nede så de kan mærke hovedet! Og ved scanning kan ansigtet ikke ses! Sådan har det været siden uge 29. 

Så jeg har store smerter når jeg går, fordi hendes hovede går på mit bækken. 

Kan man selv mærke når de sætter sig fast? (:

Anmeld Citér

5. februar 2015

WantingBaby2012

April-baby skriver:

Nogen mener at kunne mærke det selv... Jeg kunne dog ikke.. Men jeg kunne mærke at han "gled" længere og længere ned i bækkenet med tiden.. 

Anmeld Citér

5. februar 2015

April-baby

WantingBaby2012 skriver:

Nogen mener at kunne mærke det selv... Jeg kunne dog ikke.. Men jeg kunne mærke at han "gled" længere og længere ned i bækkenet med tiden.. 

Ja okay.

Anmeld Citér

5. februar 2015

Sissel

Det var mig da jeg var omkring 31 uger henne

selvom du ikke synes det er særlig fedt at folk ikke synes din mave er så stor, er det modsatte også træls 

jeg synes ihvertfald det var lidt fesent altid at blive spurgt om der var to derind

Anmeld Citér

6. februar 2015

Chevro

April-baby skriver:

Altså jeg kan tydeligt se det, fordi min mave en sunken helt! Men ellers nej, jeg kan kun mærke det fordi hendes hovede genere så meget dernede. Og så har jeg været på FG og til scanninger hvor det også er konstateret. 

Anmeld Citér

6. februar 2015

Cgrundtvig

Tjah altså, indtil jeg var 30 uger henne kunne man overhoved ikke se jeg var gravid .. Men det er begyndt at komme lidt nu... 

Anmeld Citér

7. februar 2015

IngenKoPåIsen

Det skal du ikke tage dig af, glæd dig over det! På billedet i den mørke top er jeg i uge 37, på billedet i den pink top er det min terminsdag! Der lå en dreng på 3920 gram deri  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.