Må jeg se jeres maver fra uge 31? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.320 visninger
35 svar
2 synes godt om
4. februar 2015

April-baby

Ja, det slog mig at min mave ikke er særlig god, da min egen læge troede jeg var i uge 25 . Min lære har spurgte om overs datter vokser som hun skal, da min mave stadig ikke er særlig stor , og kan hun allerede ha sat sig fast? For det gær godt nok ondt forneden da. Er i uge 31+4 (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

April-baby

Hov, glemte billede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. februar 2015

Stimap

Jeg kan godt forstå det fylder meget, hvis mange stiller spørgsmålstegn ved din mave/barnets størrelse... Men det er bare så individuelt hvordan de vokser.. Jeg har en veninde, der fødte en sund, rask og stor pige - til trods for man næsten aldrig kunne se hun var gravid.. Hun var meget spinkel hele graviditeten igennem :-) 

Men jeg tænker om du ikke har været ved jordemoder nu her og få barnet skønnet? det fik jeg omkring uge 29-30.. Der var han skønnet til 1300g :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. februar 2015

April-baby

Stimap skriver:

Jeg kan godt forstå det fylder meget, hvis mange stiller spørgsmålstegn ved din mave/barnets størrelse... Men det er bare så individuelt hvordan de vokser.. Jeg har en veninde, der fødte en sund, rask og stor pige - til trods for man næsten aldrig kunne se hun var gravid.. Hun var meget spinkel hele graviditeten igennem :-) 

Men jeg tænker om du ikke har været ved jordemoder nu her og få barnet skønnet? det fik jeg omkring uge 29-30.. Der var han skønnet til 1300g :-) 

Fin baby bule! (:

Skal jeg først næste uge, når jeg er i uge 32+5. Har ikke fået noget skøn af vide :/. 

Det er hvad det gør. For så går der en masse tanker igennem en (:

Anmeld Citér

4. februar 2015

Gabriel

April-baby skriver:

Hov, glemte billede.

Jeg har desværre ikke et billede lige her men du er større end jeg var på terminen. Var ekstremt lille men det betyder ikk noget for baby. Så længe den har det godt. 

Det eneste er at folk ikk rejser sig i bussen og det kommer bag på dem når man siger hvor langt man er henne. Det syntes jeg kunne være lidt øv men du skal ikk være nervøs for baby så længe de siger alt er som det skal være

Anmeld Citér

4. februar 2015

Gabriel

Fandt et fra uge 32

Anmeld Citér

4. februar 2015

Gabriel

Billedet kommer ikk rigtig frem kan jeg se

Anmeld Citér

4. februar 2015

April-baby

Gabriel skriver:

Jeg har desværre ikke et billede lige her men du er større end jeg var på terminen. Var ekstremt lille men det betyder ikk noget for baby. Så længe den har det godt. 

Det eneste er at folk ikk rejser sig i bussen og det kommer bag på dem når man siger hvor langt man er henne. Det syntes jeg kunne være lidt øv men du skal ikk være nervøs for baby så længe de siger alt er som det skal være

Ja okay (: 

når jeg siger jeg er gravid, siger de bare " duber sikkert bare fed "

min Jordemoder siger at hun har det godt og er livlig, kan bare ikke selv mærke det .

Anmeld Citér

4. februar 2015

Gabriel

April-baby skriver:

Ja okay (: 

når jeg siger jeg er gravid, siger de bare " duber sikkert bare fed "

min Jordemoder siger at hun har det godt og er livlig, kan bare ikke selv mærke det .

Jeg synes heller ikk det var så sjovt at jeg ikk blev større. Man vil gerne have folk kan se den fine mave men se positivt på det. Maven er nærmest helt væk allerede 3 dage efter fødslen så du slipper for en lang proces med hårdt arbejde for at slippe af med den igen. 

Jeg blev også tit nervøs men han var helt som han skulle være så ingen panik

Anmeld Citér

4. februar 2015

April-baby

Gabriel skriver:

Jeg synes heller ikk det var så sjovt at jeg ikk blev større. Man vil gerne have folk kan se den fine mave men se positivt på det. Maven er nærmest helt væk allerede 3 dage efter fødslen så du slipper for en lang proces med hårdt arbejde for at slippe af med den igen. 

Jeg blev også tit nervøs men han var helt som han skulle være så ingen panik

Det er rigtigt, tror nu os jeg vil få det væk ret hurtigt, da jeg var " overvægtig " da jeg blev gravid, og når vi flytter, skal jeg gå ind til byen med barnevogn og sådan

Har så os et spørgsmål, kan hun allerede ha sat sig fast?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.