Hej piger.
Jeg har lige brug for at par opmuntrende ord og måske nogle gode succeshistorier.
I november fik jeg min første ICSI behandling og lykken var stor, da jeg 5. december stod med en positiv graviditets test. Lykken var endnu større da jeg 7+4 uger henne så det lille hjerte banke der ud af. Jeg havde ikke de store symptomer ud over at være godt oppustet.
For at tjekke at alt var som det skulle være, også så vi kunne fortælle de glædelige nyheder til omverden var vi til tryghedsscanning da jeg var 10+5. Den dag endte lykken brat, da der ikke længere var liv og den lille var gået til en uge tidligere. For en uge siden endte det med en udskapning. Ja det er nu en uge siden, og tror aldrig jeg har været så ked af det. Møg uge!!!! Jeg kan sagtens forholde mig til, at der har været noget galt og det er naturens måde sige fra. Men hvorfor lige os. Når vi i forvejen ikke har nemt ved at blive gravid, hvorfor så lige os!
Lægerne har været meget søde og rare og prøvet at berolige os med, at det ikke er os, men der er så mange der går det igennem - men derfor virker det hele bare så uretfærdigt. Også fordi man ikke kan få afvide, "bare rolig, næste gang er det jeres tur" :-(
Min kæreste har været den bedste og vi prøver at holde humøret oppe - næste gang må det være vores tur. Men lige nu er det hårdt også med tanke på, at nu skal vi igennem det hele igen. Er vi lige så heldige at det lykkes i første forsøg næste gang? Og hvad hvis det gør - vil man så gå rundt og være nervøs hele tiden?
Lægen på fertilitetsklinikken siger vi skal se det postive i at det er lykkes og at der er blevet dannet et lille foster - men ihhhh hvor det gør ondt i hjertet når lykken stopper så brat.
Håber der er nogle der kan komme med nogle opmuntrende ord? Blev i hurtige gravide bagefter - og kunne i nyde det?
Anmeld