Øv - det er bare ikke fair!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2015

Holst85

Bas82 skriver:

TESA lyder ikke rart - men igen er jeg sikker på at det og alt det andet man går igennem er det hele værd når det lykkes  og ja så sys jeg bare vi skal aftale at 2015 bliver vores år 

TESA er når de tager sæd ud af testiklerne og derefter laver de en mikroinsiminering med mine æg.. 

Det er en ICSI behandling vi er igennem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2015

Bas82

Holst85 skriver:

TESA er når de tager sæd ud af testiklerne og derefter laver de en mikroinsiminering med mine æg.. 

Det er en ICSI behandling vi er igennem..

Ja har godt hørt om TESA - urolig de kan gøre det. Jeg krydser fingre for at det lykkes for jer denne gang. 

Anmeld

28. januar 2015

Os&lilledig

Bas82 skriver:

Tak for dit svar. Og tillykke med graviditeten. Hvor hurtigt efter kom i gang med behandling? Og lykkes det hurtigt igen? De har sagt at jeg skal vente til 2.mens. Sys ventetiden er lang - men et eller andet sted er det nok meget godt så både kroppen og psyken er med.

Vi var ude i præcis det samme som jer, dog med iui behandling.. 

Jeg reagere på det hele nu, det er nu 24 dage siden.. 

Aldrig har jeg været så ked af det. Aldrig nogen sinde!! At melde sig på sygehuset og blive betragtet som abort pige, er nok det mest modbydelige jeg nogen sinde har oplevet. 

Jeg venter og venter og venter også bare lige som dig.. De aller bedste tanker og kram til dig <3

Anmeld

28. januar 2015

Bas82

Os&lilledig skriver:

Vi var ude i præcis det samme som jer, dog med iui behandling.. 

Jeg reagere på det hele nu, det er nu 24 dage siden.. 

Aldrig har jeg været så ked af det. Aldrig nogen sinde!! At melde sig på sygehuset og blive betragtet som abort pige, er nok det mest modbydelige jeg nogen sinde har oplevet. 

Jeg venter og venter og venter også bare lige som dig.. De aller bedste tanker og kram til dig <3

Ligemeget hvilken behandling eller om det er naturligt er det bare så hårdt. Er ked af at høre at du stadig er meget ked af det. Jeg sys det går stille og rolig fremad, dog med møg dage som i mandags hvor jeg bare tude hele dagen, og sys stadig det gør ondt i hjertet. Men heldigvis går det nu også længere tid hvor jeg er ok. Glæder mig bare så meget til det er vores tur og lykken smiler til os.

Anmeld

28. januar 2015

Os&lilledig

Bas82 skriver:

Ligemeget hvilken behandling eller om det er naturligt er det bare så hårdt. Er ked af at høre at du stadig er meget ked af det. Jeg sys det går stille og rolig fremad, dog med møg dage som i mandags hvor jeg bare tude hele dagen, og sys stadig det gør ondt i hjertet. Men heldigvis går det nu også længere tid hvor jeg er ok. Glæder mig bare så meget til det er vores tur og lykken smiler til os.

Mit var gået over, var positiv og glad.. Men booom. Så vendte det tilbage!! Glæder mig til at besøge klinikken igen

Anmeld

28. januar 2015

Bas82

Os&lilledig skriver:

Mit var gået over, var positiv og glad.. Men booom. Så vendte det tilbage!! Glæder mig til at besøge klinikken igen

Det tror jeg desværre det kan gære noget tid, altså lige pludselig ramme en  for mit vedkommende er det nok også meget godt at jeg skal vente til min anden mens før vi kan komme i gang igen, så både kroppen og psyken er med igen.

Anmeld

28. januar 2015

Holst85

Jeg glæder mig til at komme igang igen og se hvor mange fine æg der kommer ud og ikke mindst hvor mange der bliver befrugtet og deler sig fint.. 

Fuck hvor jeg håber det bliver vores tur tøser til at blive gravide.

Anmeld

28. januar 2015

Bas82

Holst85 skriver:

Jeg glæder mig til at komme igang igen og se hvor mange fine æg der kommer ud og ikke mindst hvor mange der bliver befrugtet og deler sig fint.. 

Fuck hvor jeg håber det bliver vores tur tøser til at blive gravide.

Jeg ser også frem til at komme igang igen, og ja se hvor mange gode æg det bliver til, og forhåbentlig nogle som kan fryses. Dog glæder mig mig ikke til ventetiden fra ÆO til blodprøven. Det skal være vores tur denne gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.