Øv - det er bare ikke fair!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2015

Bas82

Holst85 skriver:

Jeg har selv været igennem en rutsjetur..

Jeg var igennem en ICSI i november og sku teste d.10 december. Negativ var den, 5 dage efter viser den pludselig positiv og positiv med blodprøven.

vi turde ikke håbe på noget da vi synes det var underligt. D.30 december bliver jeg scannet og der var intet foster.. Så nu venter jeg på at jeg får min menstruation og jeg kan komme i en kort behandling og så håber jeg at vi er heldige denne hengang..

Øv det er jeg ked af at høre. Det er bare så trist at lige at nå at opleve lykken for at den så bliver taget fra en kort tid efter. Kan du komme igang ved din næste mens? Jeg skal selv vente til min anden mens, og så kan jeg komme igang igen (også kort behandling). Hvor går du henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

stinemavepine

Bas82 skriver:

Mange tak for din besked. Har været inden og læse lidt på din blog - øv er ked af at høre hvad du har været igennem. Hvordan har du det idag? Hvornår skal du igang med behandling igen? Jeg krydser fingre for at det lykkes for jer næste gang.

Tusind tak! Vi har brug for krydsede fingre 

Jeg har det ok nu. Meeen trænger til at komme i gang med behandlingen igen, så jeg kan komme videre. Det var jo allerede i starten af oktober, at jeg havde en missed abortion efter et et æg blev sat op i august, så føler det er 100 år siden jeg sidst har været i behandling. Tænk at det skal være så svært at blive forældre!

Anmeld

27. januar 2015

Bas82

stinemavepine skriver:

Tusind tak! Vi har brug for krydsede fingre 

Jeg har det ok nu. Meeen trænger til at komme i gang med behandlingen igen, så jeg kan komme videre. Det var jo allerede i starten af oktober, at jeg havde en missed abortion efter et et æg blev sat op i august, så føler det er 100 år siden jeg sidst har været i behandling. Tænk at det skal være så svært at blive forældre!

Ja så kan jeg godt forstå du vil i gang igen. Er det fordi du også skulle vente til anden mens før du kunne gå i gang igen? Hvor lang tid gik der før du fik første mens? Ja det er ikke let - men som mange folk skriver - så er det alt besværet værd når man sidder med den lille (og det er selvfølgelig snart vores tur til det).

Anmeld

27. januar 2015

stinemavepine

Bas82 skriver:

Ja så kan jeg godt forstå du vil i gang igen. Er det fordi du også skulle vente til anden mens før du kunne gå i gang igen? Hvor lang tid gik der før du fik første mens? Ja det er ikke let - men som mange folk skriver - så er det alt besværet værd når man sidder med den lille (og det er selvfølgelig snart vores tur til det).

Ja, det må snart være vores tur 

Det er faktisk fordi de ikke fik fjernet det hele ved første udskrabning. Og det fandt de først ud af 9 uger efter(!) Jeg var åbenbart blevet "glemt" i systemet og havde derfor kun gået til kontrol hos min egen læge, som bare målte mit hcg. Efter de ni uger skulle jeg så havde en udskrabning til og derefter faldt mit hcg hurtigt og jeg fik min mens 2-3 uger efter det var målt til 1. Præcis 5 måneder efter min sidste menstruation, hvor jeg blev gravid.

Jeg har hørt at mange får at vide man skal vente til man har fået sin første mens, så ens cyklus er ordentlig i gang igen. Vi droppede beskyttelsen så snart jeg ikke blødte  

Anmeld

27. januar 2015

Holst85

Bas82 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre. Det er bare så trist at lige at nå at opleve lykken for at den så bliver taget fra en kort tid efter. Kan du komme igang ved din næste mens? Jeg skal selv vente til min anden mens, og så kan jeg komme igang igen (også kort behandling). Hvor går du henne?

De har fulgt mig med min hcg nedtrapning og siger det okay at starte op efter næste cyklus. 

Jeg er hos Copenhagen Fertility Center 

Anmeld

28. januar 2015

Bas82

stinemavepine skriver:

Ja, det må snart være vores tur 

Det er faktisk fordi de ikke fik fjernet det hele ved første udskrabning. Og det fandt de først ud af 9 uger efter(!) Jeg var åbenbart blevet "glemt" i systemet og havde derfor kun gået til kontrol hos min egen læge, som bare målte mit hcg. Efter de ni uger skulle jeg så havde en udskrabning til og derefter faldt mit hcg hurtigt og jeg fik min mens 2-3 uger efter det var målt til 1. Præcis 5 måneder efter min sidste menstruation, hvor jeg blev gravid.

Jeg har hørt at mange får at vide man skal vente til man har fået sin første mens, så ens cyklus er ordentlig i gang igen. Vi droppede beskyttelsen så snart jeg ikke blødte  

Ahhhh hvor øv, tænk at de bare kan glemme en. Hvordan fandt de ud af at det hele ikke var kommet ud? Jeg får ikke taget nogle blodprøver forsat få tjekket st det falder. Jeg er dog løbende blevet tjekket og scannet på hospitalet siden udskrabningen da jeg har haft store smerter og her mener de at det hele er kommet ud, så det håber jeg på. Jeg håber snart din mens kommer så du kan komme i behandling igen. Håber bare man kan være positiv og ikke alt for nervøs når næste graviditet melder sig.

Anmeld

28. januar 2015

Bas82

Holst85 skriver:

De har fulgt mig med min hcg nedtrapning og siger det okay at starte op efter næste cyklus. 

Jeg er hos Copenhagen Fertility Center 

Jeg krydser fingre for at du snart kan komme i gang igen. Har du nogen æg på frys?

Anmeld

28. januar 2015

Mumto3

Nu er det jo meget forskelligt hvad man tror på! ( og herinde er der plads til det hele) men selv mener jeg ikke at livet er retfærdigt, og derfor er det heller ikke forkert eller uretfærdigt det gik ud over jer, blot en tilfældighed. En tilfældighed som gør jer dybt ulykkelige, ligesom tilfældigheden med at du rent faktisk blev gravid gjorde jer super lykkelige. 

Andre vil misunde dig, at du trods alt har bevis på at din krop KAN blive gravid, og synes at det må da styrke din tro på at det nok skal lykkedes en dag, men dig som står i situationen, ser ikke sådan på det, du ser hvad du har mistet, nemlig dit lille foster, og er dybt ulykkelig over det.

Anmeld

28. januar 2015

Holst85

Bas82 skriver:

Jeg krydser fingre for at du snart kan komme i gang igen. Har du nogen æg på frys?

Nej ingen æg på frys desværre, så manden min må igen få ømme kugler efter TESA ��men det gør han heldigvis gerne��

jeg håber så meget på at det lykkes denne hergang. 2 æg op som sidst må give bonus og mit år i år. Bliver 30, forhåbentlig nyt job, og en baby ☺️

Anmeld

28. januar 2015

Bas82

Holst85 skriver:

Nej ingen æg på frys desværre, så manden min må igen få ømme kugler efter TESA ��men det gør han heldigvis gerne��

jeg håber så meget på at det lykkes denne hergang. 2 æg op som sidst må give bonus og mit år i år. Bliver 30, forhåbentlig nyt job, og en baby ☺️

TESA lyder ikke rart - men igen er jeg sikker på at det og alt det andet man går igennem er det hele værd når det lykkes  og ja så sys jeg bare vi skal aftale at 2015 bliver vores år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.