migxher skriver:
Jeg kan nu godt forstå at din far ikke bryder sig om sådan en velkomst, det ville jeg Heller ikke. Og jeg ville I den grad forvente at folk kunne opdrage deres hund så den ikke gør og er voldsom overfor gæster. At man så skal sige hej til hunden Før den stopper forstår jeg ikke. Hvad så hvis man som gæst ikke har lyst til at sige hej til hunden.??
Og ja man kan altså godt opdrage en hund til at lade Være med at gø når der kommer folk.
Kan i ikke lave en aftale om at når din far er hos jer er hunden på sit tæppe eller et andet sted som ikke lige er op af din far.
Og ellers må i jo acceptere at din far ikke vil komme hos jer
så må i jo komme og besøge ham istedet.
Og jeg indrømmer gerne at de der muskelhunde eller hvad ma nu kalder dem, det er ikke hunde jeg bryder mig om og jeg holder mig fra dem sår vidt som mulig. Måske din far har det på samme måde.
Hunden har været ved hans forældre i 2 år , og der er ikke blevet gjort en skid mht. gøren , hverken på ham , eller deres andre hunde .. Vi er i gang med at lære ham , igen , at han ikke skal gø . Men han har kun været her i en uge , og så hurtigt lærer de altså ikke lige 
Han er på ingen måde voldsom overfor gæster , og min far har altid været glad for hunde , også selvom de har gøet når man kom på besøg .. Og det er jo meget normalt at hun kommer ud når der kommer gæster .. Det er jo klart de beskytter huset ..
Jeg accepterer også han ikke vil komme her , jeg syns bare det er en dårlig holdning han har til det 
Anmeld